فصل دوم سریال Legends of Tomorrow کاملاً متفاوت خواهد بود

25 August 2016 - 09:01

فصل اول سریال Legends of Tomorrow قسمت آخر خود را با یک کلیف‌هنگر بزرگ تمام کرد. ماموریت تیم برای شکست دادن Vandal Savage با موفقیت همراه بود، ولی همدستان اون یعنی اربابان زمان (Time Masters) قهرمانان سریال را در دوره‌های زمانی مختلف پراکنده کردند. با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل دوم به احتمال زیاد از جایی شروع می‌شود که فصل اول در آن به پایان رسید،  ولی خطوط زمانی زیادی برای انتخاب وجود دارد و همین «از جایی شروع می‌شود که فصل اول در آن به پایان رسید» معانی زیادی می‌تواند داشته‌باشد. نهایتا تیم باید بتواند راهی برای حل این مشکل پیدا کند، اگرچه زمان متحد آنها نیست. همچنین حداقل یک عضو جدید به این تیم ملحق خواهدشد.

تهیه‌کننده اجرایی Legends of Tomorrow، مارک گاگنهایم (Marc Guggenheim) در تور تابستانی انجمن منتقدان تلویزیون، در گفتگو با وبسایت Collider، در مورد اتفاقات فصل اول و اینکه این اتفاقات چه تاثیری بر روی قهرمانان سریال در فصل دوم خواهد گذاشت، صحبت کرد. برای شروع، قهرمانان باید بتوانند خلأی را که در به وجود آمدن آن نقش داشتند پرکنند :

ما این بذر را در قسمت آخر فصل اول کاشتیم، جایی که در آن ریپ گفت: اربابان زمان از بین رفتند. کس دیگری باید مسئول حفاظت از تاریخ باشد. قهرمانان خود را مسئول این کار کردند چون ما می‌دانستیم که می‌خواهیم آنها عملا مانند پلیس زمان عمل کنند. این، اساسا کاری است که آنها انجام می‌دهند و این ساختار، هر چند کلی، به ما کمک می‌کند که تمرکز کنیم.

legends-tomorrow-season-2-albert-einstein

عضو جدید تیم که قبلا به آن اشاره کردیم Vixen خواهد بود که از دوره زمانی متفاوت به آنها ملحق می‌شود. پس‌زمینه و گذشته او، دیدگاهی متفاوت به این شخصیت در سریال خواهد داد:

فکر کنم چیزی که دیدگاه Vixen را با بقیه متفاوت می‌کند این است که او از دوره زمانی دهه ۴۰ به تیم اضافه می‌شود. او کسی است که نسبت به دیگر اعضای تیم، دید خشن‌تر و سخت‌گیرانه تری به اتفاقات دارد. مثل این است که کسی بعد از کار کردن در یک کارخانه سخت‌گیر، به استخدام شرکت گوگل در بیاید. برایش سوال می‌شود که چرا کارمندان با دوچرخه می‌آیند و می‌روند یا اینکه چرا دفتر کارها این‌گونه است. او طنز جالبی را به همراه خود دارد ولی واقعا دارای شخصیت سرسختی است.

اتفاقات فصل اول و این‌که قهرمانان در طی آن نقش پلیس زمان پیدا می‌کنند و همچنین اضافه شدن قهرمانی از دوره جنگ جهانی دوم، چه تاثیری بر روی قهرمانان می‌گذارد و آنها چگونه با این تغییرات کنار می‌آیند؟ گاگنهایم در این مورد نیز توضیحاتی ارائه داد:

وقتی فصل دوم شروع می‌شود، شش ماه از تمام اتفاقات گذشته و آنها در این مدت از زمان محافظت کرده‌اند. جایگاه همه کمی متفاوت شده‌است. سارا هدفی مخفی برای خود دارد که مربوط به مرگ خواهرش در دنیای سریال Arrow می‌شود. ریپ کمی سبک‌تر شده‌است، چرا که دیگر زیر فشار مرگ همسر و پسرش نیست. ری واقعا از پلیس زمان بودن لذت می‌برد. او بیشتر از همه عاشق ابرقهرمان بودن است و وظیفه جدید خود به عنوان پلیس زمان را دوست دارد. جکس به خودش آمده‌است و به عنوان مهندس و مسئول مکانیکی Waverider جای جدیدی برای خود در تیم باز کرده‌است که مستقل از رابطه او با استین است. استین تبدیل به تئوریسین تیم شده‌است. و روری نیز سعی دارد به هر نحوی که شده این تجربه را پشت سر بگذارد. او به هیچ وجه نمی‌تواند سر در بیاورد که به عنوان عضوی از تیم ابرقهرمانان، دارد چکار می‌کند.

فصل دوم سریال با داشتن پلیس زمان، جامعه عدالت آمریکا (Justice Society of America)، لشکر نابودی (Legion of Doom) و اتم سوار بر اسب (Atom on a horse) مژده فصلی کاملا متفاوت نسبت به فصلی که دیدیم را می‌دهد. همچنین شخصیت جدید برای فصل جدید معرفی می‌شود و قطعا چندین دوره زمانی برای بازدید تیم وجود خواهدداشت. به تمام این‌ها کراس‌اور وعده داده شده با سریال‌های دیگر دنیای DC در شبکه CW را نیز اضافه کنید. قطعا رویدادهای زیادی در فصل دوم برای پیگیری طرفداران در این سریال وجود خواهدداشت.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.