احتمال کنار گذاشتن برایان سینگر از سریال The Gifted

7 January 2018 - 20:33

سریال تلوزیونی مردان ایکس با نام The Gifted، ممکن است تهیه کننده فصل دوم خود، برایان سینگر (Bryan Singer)، را بخاطر اختلاف نظرات پیش آمده، کنار بگذارد. شبکه فاکس رسما تایید کرده که فصل دوم سریال بعد از نمرات خوبی که فصل یک در میان سریال‌های جدید تلوزیونی در سال ۲۰۱۷ بدست آورد، ساخته می‌شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

سال ۲۰۱۷ سال سخت و دشواری برای هالیوود بود چون شایعات مرتبط با انحرافات اخلاقی زیادی این صنعت را تحت الشعاع خود قرار داد. سینگر نیز از این شایعات در امان نماند و اتهاماتی علیه او مربوط به سال ۱۹۹۷ و سپس ۲۰۱۴ صورت گرفت. شایعات پیرامون سینگر بیش‌تر از حد انتظار به طول انجامید و اوایل دسامبر وی از Bohemian Rhapsody شبکه فاکس اخراج شد. اگرچه شبکه فاکس اعلام کرد این مشکل بعلت در دسترس نبودن غیرقابل انتظار سینگر بوجود آمده، شبکه‌های مجازی پر از خبر اتهامات جدید علیه سینگر شدند. بنظر می‌رسد این اخبار چند روز بعد تایید شدند و پرونده جدیدی برای این تهیه‌کننده و کارگردان در دادگاه مبنی بر تعرض به نوجوان ۱۷ ساله‌ای در سال ۲۰۰۳ تشکیل شد.

طبق خبر منتشر شده در سایت خبری ددلاین، شبکه فاکس در حال بررسی حذف سینگر از منصب تهیه کنندگی فصل دوم سریال The Gifted است. سینگر در آغاز سریال در این پروژه نقش پر رنگی داشت و حتی قسمت اول آن را کارگردانی کرد. شواهد حاکی از این هستند که فاکس می‌خواهد سینگر را بدلیل اتهامات اخیر از فصل دوم کنار بگذارد. مدیر بخش سرگرمی فاکس، مایکل تورن (Michael Torn) بیانیه زیر را در این رابطه منتشر ساخته:

همان‌طور که در بخشی از قرارداد آمده سینگر کارگردان آزمایشی و تهیه کننده این سریال است. راستش را بخواهید او بعد از کارگردانی یک قسمت رفت و فیلمی ساخت و هیچ نقش دیگری در فصل اول سریال نداشت. اما ما این اتهامات اخیر را به شدت جدی می‌گیریم و برای فصل دوم آن‌ها را در نظر خواهیم داشت. در حال حاضر زمان زیادی تا آغاز پخش این سریال باقی مانده و ما هنوز در این‌باره صحبت خواهیم کرد.

کاملا مشخص است که بخش سرگرمی فاکس سعی بر ایجاد فاصله بین خود و سینگر دارد چون از حرف‌های تورن اینطور می‌توان برداشت کرد که نقش تهیه کننده اجرایی خیلی بالاتر از هر چیز دیگر است. در ماه ژوئن، جسیکا چاستین (Jessica Chastain) شیوه‌ی مشابهی را هنگام بحث درباره X-Men: Dark Phoenix در پیش گرفت. وی که از شایعات مربوط به سینگر اطلاع داشت تاکید کرد که هنگام امضای قرارداد از حضور سینگر در فیلم بی اطلاع بوده و “با او ارتباطی ندارد و او سر کار نیست.”

موقعیت سینگر نشان‌دهنده جوّ حاکم بر هالیوود است. استودیوهای فیلم‌سازی و شبکه‌ها خیلی تمایل به دامن زدن به این شایعات ندارند. تورن حتی سعی بر تظاهر هم نکرده و به راحتی بیان می‌کند که آینده سینگر با اتهامات علیه او مرتبط است. این شبکه این مسئله را جدی گرفته و حتی آماده‌ی جدایی از سینگر است.

سینگر در حال حاضر تهیه کننده سریال تلوزیونی مردان ایکس، Legion، نیز می‌باشد. دومین فصل از این سریال امسال روی آنتن می‌رود و برای حذف سینگر از این پروژه خیلی دیر است. منطقی بنظر می‌رسد که تصمیم‌گیری درباره The Gifted روی فصل سوم Legion نیز تاثیر خواهد گذاشت.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.