گیرمو دل تورو چقدر در ساخت Pacific Rim 2 دست داشته است

8 January 2018 - 17:25

Pacific Rim «پسیفیک ریم» ساخته‌ی گیرمو دل تورو (Guillermo del Toro) بعد از انتشارش در  سال ۲۰۱۳ گروه طرفداری خودش را پیدا کرد و این سری سعی می‌کند با Pacific Rim Uprising «پسیفیک ریم: قیام» طرفداران را خشنود نگه دارد. اما این دنباله، گیرمو دل تورو را با استیون د نایت (Steven DeKnight) از Daredevil «بی باک» تعویض کرد که دلیل این کار تداخل زمانی فیلم با The Shape of Water «شکل آب» ساخته‌ی گیرمو دل تورو است. این کار باعث می‌شود که این سوال پرسیده شود که دل تورو به چه اندازه در ساخت فیلم دخیل بوده است. به گفته خود گیرمو دل تورو، دخالت او در ساخت به اندازه‌ی انتخاب د نایت برای کارگردانی و طراحی کلی دنیای فیلم بوده است.  در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید

وی در این مورد توضیح داد:

من ورژن خودم از ۲ Pacific Rim «پسیفیک ریم ۲» را آماده کردم، فیلمنامه را ساختم، جانوران و روبات‌ها را طراحی کردم و پس از آن شش ماه تاخیر … من [پروژه را] ترک کردم و کمک کردم که کارگردان جدید را انتخاب کنند و همین

به نظر می‌رسد Pacific Rim Uprising «پسیفیک ریم: قیام» اکثراً بر اساس ذهن دل تورو ساخته شده است. او در مرحل اولیه تولید نقش داشت و به طراحی کایجو و جیئگرهای جدید کمک کرد. بعد از آن وی در انتخاب استیون د نایت نقش داشت اما پس از این که د نایت جای او را در صندلی کارگردانی گرفت او پروژه را ترک کرد تا وقتش را صرف ساخت The Shape of Water «شکل آب» – فیلمی ارزانتر و کوچکتر از  Pacific Rim Uprising «پسیفیک ریم: قیام» – کند.

حتی با گفته‌های دل تورو، به راحتی معلوم است که دنباله‌ی Pacific Rim «پسیفیک ریم» حس متفاوتی نسبت به فیلم اول خواهد داشت. این دنباله بیشتر در طول روز اتفاق می‌افتد و خود جهان کمی صاف و صیقلی‌تر به نظر می‌رسد. غیرممکن است که بدانیم کدام یک از این تغییرات به علت حضور دل تورو یا عدم حضور وی در مراحل آخرین تولید بوده است اما این که فیلم از نسخه‌ی اولش متفاوت است امری حتمی است.

دنباله‌ی فیلم یک دهه پس از فیلم اول دخ می‌دهد که در مورد نسل جدیدی از خلبان‌های جیئگر است. داستان بیشتر بر روی جیک پِنتِکوست (با بازی John Boyega)، که فرزند استکر پنتکوست (با بازی Idris Elba) است، تمرکز دارد. وقتی یک گونه‌ی قوی از کایجو به زمین حمله می‌کند جیک و دیگر همرزمانش باید با آن‌ها بجنگند تا از آخرالزمان جلوگیری کنند.

Pacific Rim Uprising «پسیفیک ریم: قیام» در ۲۳ مارس به سینماها می‌آید.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.