وین دیزل در حال مذاکره برای بازی در فیلم Bloodshot شرکت سونی است

8 January 2018 - 22:06

فیلم Bloodshot بخشی از طرح دنیای پنج فیلمی براساس کتاب‌های کامیک انتشارات Valiant با نام Harbinger و Bloodshot است. طبق خبر منتشر شده از TheWrap وین دیزل (Vin Diesel) در حال مذاکره برای بازی در این فیلم سونی است که براساس کامیک Valiant می‌باشد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Bloodshot درباره سرباز زخمی است که با نانوتکنولوژی فوق‌العاده‌ای نجات یافته و می‌خواهد افراد رانده شده‌ی ابرقدرت را که harbingers نامیده می‌شوند دور هم جمع کند. فیلم Bloodshot توسط کوین ون هوک (Kevin Van Hook)، دان پرلین (Don Perlin) و باب لایتون (Bob Layton) در سال ۱۹۹۲ ساخته شد. این فیلم همکاری مجدد دیزل و تهیه کننده اصلی Fast and the Furious (سریع و خشن)، نیل مورتیز (Neal Mortiz) است که این فیلم را با دینش شمدسانی (Dinesh Shadadani) می‌سازد.

دیوید ویلسون (Dave Wilson) که همکار کارگردان Deadpool، تیم میلر (Tim Miller) در استودیوی بلر است، این فیلم را کارگردانی می‌کند. فیلمنامه نویس نامزد اسکار، اریک هیسرر (Eric Heisserer) در حال نوشتن فیلمنامه‌ی این کار است.
طبق خبری که منتشر شده، سونی و ویلسون می‌خواهند جا پای فیلم‌های موفق اخیر، Logan و Deadpool بگذارند و اقتباسی از کامیک انجام دهند که تحت تاثیر بلاک باسترهای علمی تخیلی اواخر دهه ۸۰ مانند Robocop، ترمیناتور و Total Recall قرار دارند.

این فیلم بازگشت دیزل به چیزی است که بخاطرش مشهور شد. او قبل از بازی در سری فیلم‌های The Fast and the Furious یکی از بازیگران اکشن موفق در xXx و Pitch Black بود. وی همچنین پولسازترین بازیگر سال ۲۰۱۷ شناخته شد.‌ او در حال حاضر مشغول رایزنی برای بازی در فرنچایزی است که سونی آن را فیلم محدود با بودجه‌ی سنگین ۲۰۱۹ نامیده است.

منبع: TheWrap

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.