شبکه Hulu فصل دوم سریال Runaways را تمدید کرد

9 January 2018 - 21:18

سریال Runaways شبکه Hulu ممکن است این شانس را پیدا کند تا ادامه یابد‌. مارول و Hulu تایید کردند که این سریال محبوب، برای فصل دوم تمدید شده و قسمت‌های بیشتری از آن ساخته می‌شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

یک روز قبل از به پایان رسیدن فصل اول، شبکه Hulu اعلام کرد که سریال Runaways مارول با فصل دوم به این شبکه باز خواهد گشت و این بار ۱۳ قسمت کامل خواهد بود. دهمین قسمت فصل اول که قسمت پایانی این فصل خواهد بود، امشب روی آنتن این شبکه خواهد رفت و هنوز مشخص نیست آیا فصل دوم امسال پخش خواهد شد یا به سال ۲۰۱۹ موکول می‌شود. سازندگان این سریال، جاش اسکوارتز (Josh Schwartz) و استفانی ساواج (Stephanie Savage) از اشتیاق طرفداران قدردانی کرده و گفته:

مفتخریم که مارول و برایان کی. واگان (Brian K. Vaughan) به ما اعتماد کردند. ما برای روایت داستان این سریال خیلی هیجان‌زده‌ایم. کار با بازیگران و عوامل کار این سریال خیلی خوب است. بیشتر از این نمی‌توانیم برای دیدن داستان فصل دوم صبر کنیم. صحبت‌های طرفداران خیلی امیدبخش هستند. ما صدای شما را می‌شنویم و می‌بینیمتان. قدردان احساس و توجهتان به این سریال هستیم. حواستان به احتمال حضور دایناسور و زلزله توی خیابون‌های لس آنجلس باشد.

شبکه Hulu اعلام کرده که فصل دوم کمدی سفر در زمان بازی ویدئویی Future Man ساخته‌ی سیث روگن (Seth Rogen) و ایوان گلدبرگ (Evan Goldberg) نیز در سیزده قسمت کامل ساخته می‌شود. منتظر خبرهای بعدی پیرامون سریال Runaways در روزهای آتی باشید.

منبع: screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.