جنگی در تریلر جدید Black Panther در راه است

10 January 2018 - 09:00

استودیوی مارول در طول مراسم قهرمانی ملی پلی‌آف فوتبال دانشگاه‌ها امسال از Black Panther رو نمایی کرده است. در سال ۲۰۱۸، استودیوی مارول رسما در دنیای سینماتیک مارول ۱۰ ساله شده و یکی از کارهایی که انتظار می‌رود خوب باشد، Black Panther، را ارائه می‌دهد. فیلم Black Panther به کارگردانی و نویسندگی ریان کوگلر (Ryan Coogler)، سولوی رسمی T’Challa چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) است که اولین بار در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) دیده شد. در فیلم قبلی استودیوی مارول دیدیم که T’Challa بعد از مرگ پدرش، پادشاه واکاندا شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم با مخفی کردن استیو راجرز (با بازی کریس ایوانز) و باکی بارنس (با بازی سباستین استان) در منطقه دورافتاده‌ای توسط T’Challa به پایان رسید اما قلمرو پادشاهی بسیار پیشرفت کرد. با اینکه طرفداران تصویری از واکاندا در مه را دیدند حالا می‌توانند با فیلم کوگلر وارد دنیای Black Panther شوند. از آنجایی که Black Panther کمتر از یک ماه دیگر اکران می‌شود، مارول آخرین تلاشش را برای این فیلم کرده است. بخشی از این تلاش امشب در طی مراسم قهرمانی ملی پلی‌آف فوتبال دانشگاهی صورت می‌گیرد و مارول بخش جدیدی از فیلم را به نمایش می‌گذارد.

مارول هفته گذشته اولین نگاه به Black Panther را منتشر ساخت که قول فیلم جدیدی از دنیای گسترده مارول را می‌داد که امشب در ESPN پخش خواهد شد. بعد از عملکرد کندریک لامار (Kendrick Lamar) که Black Panther: The Album را تولید می‌کند، مارول پرده از فیلم کوگلر بر می‌دارد که می‌توانید در قسمت زیر مشاهده کنید.

علاوه بر بوزمن، Black Banther نیز بازیگران برجسته‌ای دارد که عبارتند از مایکل بی. جردن (Michael B. Jordan) در نقش اریک کیلمانگر، دانای گوریرا (Danai Gurira) در نقش خواهر T’Challa، شوری، لوپیتا نیونگو (Lupito Nyong’o) در نقش سرباز دورا میلاج، ناکیا، دنیل کادویا (Daniel Kaluuya) در نقش دوست T’Challa، وکابی، وینستون دوک (Winston Duke) در نقش مباکا، فارست ویتیکر (Forest Whitaker) در نقش دولت‌مرد واکاندا، زوری، و آنجلا باست (Angela Bassett) در نقش ملکه مادر واکاندا، راموندا. در این فیلم شاهد بازگشت بازیگران دنیای گسترده مارول نیز هستیم: مارتین فریمن (Martin Freeman) در نقش اورت کی. راس و اندی سرکیس (Andy Serkis) در نقش یولیسس کلو. مابقی بازیگران را می‌شود در این تریلر آخر فیلم دید که اعلام می‌کند بلیط‌های این فیلم به فروش رسیده‌اند.

در تریلرهای قبلی فیلم Black Panther شاهد مدت زمان فیلم نیز بوده‌ایم و در این تریلر این مهم مشهودتر خواهد بود. همچنین شاهد حضور یکی از تبهکاران اصلی فیلم، کیلمانگر، در کنار کلو خواهیم بود. کلو قهرمان ملت واکاندا در ادامه‌ی فیلم‌های دنیای گسترده مارول است درحالیکه کیلمانگر بدون شک خطر بزرگی برای T’Challa است. از آنجایی که این فیلم به زودی اکران خواهد شد، این احتمال وجود دارد مارول سعی بر آشکار کردن همه چیز در این تریلر نداشته باشد که توضیحی بر جدید نبودن بخش‌هایی از این تریلر است.

همانطور که گفته شد این تریلر برای به هیجان آوردن طرفداران است. Black Panther یکی از مورد پیش‌بینی‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی سال ۲۰۱۸ است اما تریلرهای اینچنینی این هیجان را تا ماه دیگر که این فیلم اکران می‌شود، حفظ می‌کنند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.