فیلمبرداری فصل سوم سریال Stranger Things بهار آغاز می‌شود

12 January 2018 - 12:27

مطابق گفته‌های دیوید هاربر (David Harbour)، فیلمبرداری فصل سوم سریال Stranger Things «چیزهای عجیب» احتمالا فصل بهار آغاز می‌شود. این بازیگر کارکشته، در فصل دوم نیز با هنرنمایی خود در نقش رئیس پلیس جیم هاپر (Jim Hopper)، بر محبوبیت‌اش نزد طرفداران افزود. فصل دومِ به‌شدت موفق این سریال، بحث‌وجدل‌های فراوانی را درباره‌ی مضامین جنجال‌برانگیز آن به راه انداخت. کاراکتر هاپر به عنوان رئیس پلیس به همراه اِلون (Eleven) با بازی میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) غالبا کانون این بحث‌وجدل‌ها بودند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

با وجود برخی مسائل که درباره‌ی فصل دوم سریال «چیزهای عجیب» مطرح شد و به نوعی به فصل اول آن مربوط می‌شد، این سریال کماکان متعلق به شبکه‌ی نت‌فلیکس (Netflix) است. بنابراین جای شگفتی نیست که برادران دافر (Duffer Brothers) اکنون سخت مشغول کار بر روی فصل سوم سریال هستند. این شانس وجود دارد که فیلمبرداری قسمت‌های فصل جدید، خیلی زودتر از اواخر سال ۲۰۱۸ آغاز شوند و هاربر اخیرا در مصاحبه‌ای اشاره داشته که با آغاز فصل بهار، دوربین‌ها شروع به کار خواهند کرد.

او در مصاحبه‌ای با Collider به تفصیل درباره‌ی دو فصل آغازین این سریال و انتظاراتش برای فصل سوم صحبت کرد. او توضیح داد که با توجه به فائق آمدن بر ترس از ساختن فصل دوم پس از موفقیت غیرمنتظره‌ی فصل اول، احتمالا برای فصل سوم سریال به اندازه‌ی قبل اضطراب نخواهد داشت. اکنون که سریال اغلب مشکلات و چالش‌های ساخت فصل دومِ چنین سریالی را با موفقیت پشت سر گذاشته، زمان آن فرا رسیده است که به فصل سوم آن اندیشید. هاربر نتوانست زمان دقیقی را برای شروع فیلمبرداری فصل سوم مشخص کند اما درباره‌ی آن‌چه که شنیده، صحبت کرد:

شایعاتی شنیده‌ام مبنی بر این‌که قرار است فیلمبرداری ماه مارس یا آوریل آغاز شود اما نمی‌توانم قطعی بگویم.

در مورد کاراکتر هاپر، فصل دوم سریال «چیزهای عجیب» غالبا بر قبول سرپرستی اِلون و تعامل با او تمرکز داشت. سریال خیلی عمیق به گذشته‌ی خانوادگیِ هاپر که بسیار در دو فصل آغازین به آن اشاره شده، نپرداخت. اما به نظر می‌رسد که هاپر تمایل دارد تا این مسئله در قسمت‌های آتی بیشتر مورد کندوکاو قرار بگیرد. او معتقد است که اکنون که خالقان سریال، فصل دوم آن را با موفقیت به پایان رسانده‌اند، به راحتی می‌توانند آن را تا پنج فصل ادامه دهند.

اکنون بر کسی پوشیده نیست که دافرها و دیگر افراد درگیر در سریال «چیزهای عجیب» انتظار دارند که سریال تا چهار یا پنج فصل ادامه یابد. آشکار است که مشکلی برای ساخت فصل سوم وجود نخواهد داشت. اما این‌که بعد از فصل سوم، سریال چگونه پیش خواهد رفت در حد گمانه‌زنی باقی می‌ماند. همان طوری که هاربر در مصاحبه‌اش اشاره کرده، هنوز چیزهای نامکشوف زیادی درباره‌ی کاراکتر او وجود دارد و سازندگان سریال زمان زیادی را برای پرداختن به آن در اختیار دارند.

هاربر همچنین اخیرا گفته که تمایل دارد در فصل سوم بیشتر با جو کری (Joe Keery) که نقش استیو هارینگتون (Steve Harrington) را ایفا می‌کند، همکاری کند. در این لحظه تحقق این خواسته مشخص نیست. شاید سریال به همان مسیری برود که هاربر تمایل دارد. اگر اشارات او درباره‌ی آغاز فیلمبرداری فصل سوم درست باشد، طرفداران خیلی نباید منتظر اطلاعات جدید درباره‌ی سریال «چیزهای عجیب» باشند.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.