نویسنده‌ی مجموعه Blacklist درحال نوشتن فیلم‌نامه‌ی فیلم Black Widow است

12 January 2018 - 15:10

بر اساس گزارش‌ها، به نظر می‌رسد که استودیوی مارول (Marvel)، جک اسکافر (Jac Schaeffer) را استخدام کرده است تا فیلم‌نامه‌ی فیلم مخصوص به شخصیت عنکبوت سیاه (Black Widow) را بنویسد. برای اولین بار در فیلم Iron Man 2 «مرد آهنی ۲» بود که طرفداران کتاب‌های مارول، با شخصیت ناتاشا رومانوف (Natasha Romanoff)، با بازی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) آشنا شدند. از آن زمان و مخصوصا بعد از فیلم‌های The Avengers «انتقام‌جویان» و فیلم Captain America: The Winter Soldier «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان»، طرفداران این شخصیت خیلی علاقه داشتند تا این شخصیت یک نقش بزرگ‌تر در یک فیلم مخصوص به خودش را ایفا کند. متاسفانه، با وجود این‌که این شخصیت بعدها در فیلم‌های مختلف دیگری نیز حضور پیدا کرد و همچنین به یکی از اعضای اصلی تیم انتقام‌جویان تبدیل شد، جهان سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) به این موضوع توجهی نکرد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

با توجه به اینکه طرفداران این شخصیت به‌طور مصرانه، تقاضای یک فیلم مخصوص شخصیت عنکبوت سیاه را داشتند، مارول چندین بار به طور عمومی اعلام کرد که قصد دارد تا این فیلم را بسازد. استودیو مارول نزدیک به دو سال پیش این خبر را اعلام کرد و از آن زمان تا به حال هیچ اتفاقی درباره‌ی پروژه‌ی ساخت این فیلم رخ نداد؛ ولی اکنون به نظر می‌رسد که چیزهایی درحال تغییر است و قرار است تا پروژه‌ی ساخت این فیلم به زودی کلید بخورد.

پایگاه خبری وارپ (The Warp) گزارش کرده است که استودیو مارول، نویسنده‌ی مجموعه Blacklist «فهرست سیاه»، یعنی جک اسکافر را استخدام کرده است تا فیلم‌نامه‌ی فیلم Black Widow را بنویسد. هنوز هیچ نظری نداریم که استودیو مارول چه دیدگاهی راجع به این فیلم دارد، ولی خبر خوبی که درباره‌ی این فیلم وجود دارد این است که، ممکن است تا جوهانسون فیلم مخصوص به خودش را در نقش عنکبوت سیاه داشته باشد. این اخبار هنوز به‌طور رسمی از طرف استودیو مارول اعلام نشده است و ممکن است تا چند وقت دیگر نیز این خبر اعلام نشود، ولی با این حال به نظر می‌رسد که پروژه‌ی Black Widow بلاخره درحال کلید خوردن است.

با وجود حمایت‌های گسترده طرفداران این شخصیت تا قبل از اعلام این خبر، سؤالات بسیار زیادی درباره‌ی فیلم مخصوص شخصیت عنکبوت سیاه در دنیای سینمایی مارول وجود داشت، که آیا این فیلم قرار است تا بلاخره ساخته شود یا خیر. قرارداد اسکارلت جوهانسون قرار بود تا مانند دیگر اعضای تیم انتقام‌جویان، بعد از پایان پروژه‌ی فیلم Avengers 4 «انتقام جویان ۴» به پایان خودش برسد؛ ولی با توجه به شروع پروژه‌ی ساخت این فیلم به نظر می‌رسد که جوهانسون قرار است تا همچنان با استودیو مارول همکاری کند و در نقش قدیمی جاسوس خودش ایفای نقش کند. به‌هر حال فیلم Black Widow قرار است تا ساخته شود و قرار است تا هشتمین حضور اسکارلت جوهانسون در نقش شخصیت عنکبوت سیاه باشد.

نام اسکافر ممکن است تا برای همگان خیلی شناخته شده نباشد، ولی موقعیت او به عنوان نویسنده‌ی مجموعه‌ی Blacklist، جایگاه بزرگی است. او نویسندگی فیلم‌نامه مجموعه Blacklist در سال ۲۰۱۴ را برای ان هتوی (Anne Hathaway) به‌عهده داشت و همچنین نویسندگی فیلم‌نامه‌ی فیلم Nasty Women «زنان کثیف» را نیز در کارنامه‌ی خود دارد. او همچنین با استودیو دیزنی هم ارتباط دارد و فیلم‌نامه‌ی فیلم Olaf’s Frozen Adventure «داستان یخ‌زده اولاف» که فیلم کوتاه مربوط به شخصیت اولاف (Olaf) است را نوشت؛ البته اگرچه این فیلم با مشکلاتی مواجه شد و به موفقیت نرسید، ولی این شکست به‌خاطر نوشته‌ی اسکافر نبود.

با توجه به اینکه نویسنده‌ی فیلم Black Widow مشخص شده است، ممکن است این فیلم یکی از عناوین مربوط به فاز چهارم جهان سینمایی مارول باشد. این فیلم هنوز به یک کارگردان نیاز دارد و لازم است تا پروسه‌ی توسعه‌ و پیش تولید این فیلم به طور کامل طی شود، ولی این احتمال می‌رود که این فیلم در سال ۲۰۲۰ منتشر شود. ولی، ساخت این فیلم به این معنی نیست که عنکبوت سیاه قرار است تا در پایان فیلم Avengers 4 زنده بماند؛ بلکه خیلی‌ها انتظار دارند که این فیلم مربوط به زمان‌های قدیم ناتاشا رومانوف و دوران جاسوسی او باشد. هنوز چیزی از این جزئیات معلوم نیست و آن‌ها هنوز درحال نهایی کردن این جزئیات هستند، پس ما باید صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری راجع به فیلم Black Widow به‌دست آوریم. برای الان این خبر بسیار خوب است که فهمیدیم این پروژه در دست توسعه قرار گرفته است. به این نکته نیز باید توجه داشته باشیم که هنوز نمی‌شود هیچ زمان انتشاری برای این فیلم در نظر داشت.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.