جیمز گان: قرار داد بین فاکس و دیزنی تاثیری بر روی داستان Guardians of the Galaxy 3 ندارد

15 January 2018 - 19:59

جیمز گان (James Gunn) گفت داستان فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 «نگهبانان کهکشان ۳»، اگر قرارداد بین دیزنی و فاکس نیز بسته شود، تغییری نخواهد کرد. دوست داران دنیای سینماتیک مارول دلایل زیادی برای خوشحالی بابت این موضوع دارند. فیلم‌هایی که باقی مانده‌ی فاز سوم هستند، عناصر منحصر به فردی را با خود به همراه دارند و نیازی به فیلم Avengers 4 «انتقام جویان ۴» برای به اوج رساندن آن‌ها نیست. آن‌ها به تازگی مرد عنکبوتی را در دنیای سینماتیک مارول دارند و احتمال وجود لیست بزرگتری از شخصیت‌ها نیز می‌رود. دیزنی اواخر سال گذشته، قبول کرد تا شرکت فاکس را خریداری کند و در حالی که این قرارداد در انتظار تصویب قانونی است، چنین توافقی اجازه می‌دهد تا تمام شخصیت‌های اصلی مارول در یک جهان باشند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

تمام اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، حاکی از آن است که فرانچایز‌های دنیای سینماتیک مارول در حال گسترش یافتن هستند. ظهور  Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، کوچک شدن مرد مورچه‌ای «Ant-Man» و در حالی که پلنگ سیاه «Black Panther» در حال بازگشایی گوشه‌ای تازه از زمین برای ظاهر شدن است و در همین حال، جیمز گان، جهان نگهبانان کهکشان را توسعه می‌دهد، همه و همه خبر از اتفاقات تازه می‌دهند. امکان این‌که شخصیت‌های مشترک مارول و فاکس معرفی شوند هیجان انگیز خواهد بود چرا که می‌توانند فرانچایز جدیدی را پایه گذاری کنند. اماباید بدانیم که «نگهبانان کهکشان ۳» از این حیث تاثیری نخواهد پذیرفت.

جیمز گان اخیرا به مجموعه‌ای از سوالات هواداران بر روی توییتر پاسخ داده است . یکی از هواداران از او پرسید که اگر قرارداد فاکس و دیزنی داستان او برای فیلم سوم نگهبانان کهکشان را تغییر دهد، چه خواهد شد؟ گان بدون وقفه پاسخ او را داد و خیلی ساده گفت: نه (این اتفاق نمی‌افتد). گان از آن کارگردانانی نیست که به هواداران دروغ بگوید تا آن‌ها سورپرایز شوند، پس با این حساب ما باید احتمال حضور کیتی پراید (Kitty Pryde) برای پیوستن به تیم را منتفی بدانیم.

این قرارداد همچنین این شانس را به جیمز گان می‌دهد که شخصیت‌هایی مثل کیتی پراید یا تینگ (The Thing) را به روی صحنه بیاورد یا فراتر از این حتی اعضای تیم نگهبانان، به عنوان نقش‌های مکمل یا پس زمینه‌ی فیلم بازی‌ کنند. «نگهبانان کهکشان ۳» از اولین فیلم‌هایی است که پس از Avengers 4 اکران می‌شود، با این حساب موقعیت مناسبی برای شروع معرفی کسانی مثل سیلور سرفر (Silver Surfer)، کنگ د کانکوعه‌رر (Kang the Conquerer) یا آنیهیلوس (Annihilus ) است. متاسفانه اما این اتفاق نخواهد افتاد.

در هر صورت پاسخ گان را باید به رسمیت شمرد اما ممکن است حرکت‌های هوشمندانه‌ای نیز در فیلم دیده شود. این احتمال همواره وجود داشته است و جیمز گان نیز کاملا آگاه بوده است که این اتفاقات خواهد افتاد و با آگاهی از قرارداد با فاکس، داستان فیلم سوم را نوشته است.

گان از ابتدا، برنامه ریزی خوبی برای کار داشته است پس علاقه‌ی او برای استمرار در تصمیمش جای تعجبی ندارد. او مشخص کرد که فیلم سوم پایانی برای این نسخه از سری «نگهبانان کهکشان» خواهد بود، پس چرا او باید در این نقطه، تمرکزش را از تیم خودش بردارد؟ بعلاوه اینکه فیلم سوم آخرین همکاری گان با استودیو مارول نیست. او اکنون در حال همکاری برای داستان‌های فیلم‌های ۱۰ تا ۲۰ سال آینده است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.