دنباله Deadpool دو هفته زودتر اکران می‌شود و اکران New Mutants به تعویق افتاد

15 January 2018 - 20:38

سایت خبری هالیوود ریپورتر به نقل از کمپانی قرن بیست فاکس اعلام داشته که تغییراتی در برنامه اکران فیلم‌های این کمپانی ایجاد شده است. اولین تغییر مربوط به فیلم Deadpool 2 است که بجای اول ژوئن در تاریخ ۱۸ مه اکران خواهد شد. این فیلم همزمان با فیلم ترسناک Slender Man و یک هفته زودتر از Solo: A Star Wrs Story اکران می‌شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

ریان رینولدز (Ryan Reynolds) نقش خود بعنوان مرک را همراه با زازی بیتز (Zazie Beetz) در نقش جهش‌یافته‌ای با نام دومینو و جاش برولین (Josh Brolin) در نقش قابیل، پسر در حال سفر کیکلاپس، بازی خواهند کرد.‌ جک کیسی (Jack Kesy) برای بازی در نقش تبهکار اصلی به این فیلم ملحق شده و هر چند تایید نشده اما احتمال می‌رود که نقش جهش‌یافته‌ی ایرلندی، بلک تام کاسیدی را بازی کند. شیولی کاتسانا (Shioli Kutsuna) بازیگر ژاپنی و جولین دنیسون (Julian Dennison) برای بازی در نقش‌های مرموزی به این فیلم پیوسته‌اند.

خبر بعدی مربوط به فیلم New Mutants به کارگردانی جاش بون (Josh Boone) است که قرار بود سه ماه دیگر در تاریخ ۱۳ آوریل اکران شود. این فیلم ۱۰ ماه به تعویق افتاده و ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. بازیگران این فیلم عبارتند از: آنیا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy) در نقش مگیک، میسی ویلیامز (Maisie Williams) در نقش وولفزبان، چارلی هیتن (Charlie Heaton) در نقش کانونبال، و بلو هانت (Blu Hunt) در نقش دنیل مون‌استار، هنری زاگا (Henry Zaga) در نقش سان‌اسپات و آلیس براگا (Alice Braga) در نقش دکتر سیسیلی ریز. دشمن تغییر شکل‌دهنده، وارلاک، نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.

و آخرین خبر نیز به فیلم Gambit اختصاص دارد که چانینگ تاتوم (Channing Tatum) ستاره آن است. امروز اعلام شد که این فیلم نیز بجای ۱۴ فوریه ۲۰۱۹، هفت ژوئن ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. بنظر می‌رسد فیلم جدید X-Men: Dark Phoenix دستخوش تغییر نشده و همان دوم نوامبر امسال اکران خواهد شد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.