تاد مک‌فارلین توضیح می‌دهد که چرا ریبوت «اسپان» مثل Deadpool و Logan نیست

16 January 2018 - 10:56

اگر سال‌های گذشته چیزی به ما در مورد فیلم‌های کامیک بوکی نشان داده باشد این است که اگر همه چیز درست پیش برود، فیلم‌های ابر قهرمانانه قطعا موفق خواهند بود، هم از نظر جلب نظر منتقدان و هم از بعد اقتصادی. برای کسب آگاهی بیشتر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

اگر فیلم Deadpool «استخر مرگ» را بعنوان نمونه فرض کنیم، پس از یک نتیجه‌ی فاجعه آمیز از قراردادن وید ویلسون (Wade Wilson) در فیلم X-Men Origins: Wolverine، کارگردان تیم میلر (Tim Miller) و سوپر استار رایان رینالدز (Ryan Reynolds) تیمی تشکیل دادند و یک نسخه‌ی بهتر را به روی پرده‌ی نقره‌ای بردند که ۷۸۳٫۱ میلیون دلار کسب درآمد کرد و دنباله‌ی آن در اواخر امسال اکران خواهد شد. شایان ذکر است که Deadpool پر فروش‌ترین فیلم امتیاز R در تاریخ سینما است.

تاد مک فارلین (Todd McFarlane) طراح کامیک‌ها در حال ساخت ریبوتی از Spawn «اسپان» است. فیلمی که یکی از هوادار پسند‌ترین شخصیت‌ها را دارد.

در صحبت با ACE در خصوص این پروژه، تاد مک‌فارلین خاطرنشان کرد در حالی که Deadpool و Logan «لوگان» که هر دو بعنوان فیلم‌های با امتیاز R بودند و موفق هم شدند، اما «اسپان» با آن‌ها فرق دارد.

در هالیوود جالب است که بگویید می‌خواهم یک فیلم با امتیاز R بسازم، چون که آن‌ها بلافاصله خواهند گفت اوه، مثل Deadpool یا Logan؟ اما مک فارلین واکنش نشان داد و گفت: خیر. برای من «استخر مرگ» یک فیلم اکشن PG-13 بود.

او توضیح داد که فیلم «اسپان» همچنان روند کامیک بوکی خودش را حفظ خواهد کرد و هواداران باید از شخصیت اصلی در طی فیلم بترسند. وی گفت:

هنگامی که من در مورد یک فیلم با رتبه‌ی R صحبت می‌کنم، یعنی فیلم نباید آنچنان سرگرم کننده باشد و همچنین حاوی جریان‌های مضحک نباشد. من هرگز دوست ندارم که قهرمانم هنگامی که این‌همه خطرآفرین است، شوخی کند. اگر من احساس می‌کنم که شخصیت‌ اصلی فیلمم باید ترسناک باشد، چرا این کار را نکنم؟

مک فارلین ادامه داد و به هواداران یادآوری کرد که فیلم در سال ۲۰۱۹ اکران می‌گردد. وی ادامه داد:

چیزی که من می‌دانم این است، غیر ممکن است که کسی برای دیدن فیلم بیاید و بگوید: «نا امید شدم، من فکر می‌کردم که این یک فیلم ابرقهرمانانه است». به خاطر این‌که دنیای مجازی و تلویزیون آن‌را این‌گونه نامیده‌اند دلیل نمی‌شود که «اسپان» یک فیلم ابرقهرمانانه باشد. شما در تریلری که از «اسپان» منتشر خواهد شد می‌بینید که در آن چیزی شبیه به فیلم‌های ابرقهرمانانه مشاهده نمی‌شود.

قبل از اینکه از مک فارلین سوال دیگری پرسیده شود، به هواداران گفت که فضای این ریبوت به چه شکل خواهد بود:

این ریبوت فضایی تاریک، ترسناک، تند و زننده ، گیج کننده و با رتبه‌ی R خواهد داشت. اما چرا؟ اگر شما ده ساله باشید و کامیک اسپان را خریده باشید، اکنون ۲۵ سال از آن گذشته است و شما ۳۵ سال دارید. شما اکنون یک فرد بالغ هستد و من فکر می‌کنم مخاطبان من همانند من رشد کرده باشند.

در نهایت باید گفت که شرکت Blumhouse استودیویی است که با مک فارلین جهت ساخت این ریبوت که در سال ۲۰۱۹ اکران می‌گردد همکاری می‌کند که متکی بر ساخت فیلم با بودجه‌ی کم است.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.