تولید سری جدید Halloween رسما آغاز شد

16 January 2018 - 18:34

۹ ماه تا هالووین مانده و Blumhouse Productions اعلام داشته که تولید سری جدید Halloween رسما آغاز شده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) نقش برجسته‌اش، لوری استرود، که سرانجام با مایکل میرز، شخصیتی که ماسک بر چهره داشت و از وقتی لوری از دست او که قصد کشتنش را چهل سال پیش در شب هالووین داشت، مواجه شد. جودی گریر (Judy Greer) در نقش کارن استرود، دختر کرتیس، و اندی ماتیچاک (Andi Matichak) در نقش آلیسون، مادر بزرگ لوری استرود، ظاهر می‌شوند.

شخصیت کرتیس در فیلم Halloween: Resurrection سال ۲۰۰۲ کشته شد اما در فرنچایز اصلی این فیلم، می‌بینیم که سری جدید هالووین بدون توجه به ادامه‌ی خیلی از دنباله‌ها، داستان خود را می‌گوید. کرتیس قبلا در چهار سری از این فیلم ظاهر شده: فیلم اصلی در سال ۱۹۷۸، دنباله آن در سال ۱۹۸۱، Halloween H20: 20 Years Later در سال ۱۹۹۸ و Resurrection.

استاد وحشت، جان کارپنتر (John Carpenter) تهیه کننده اجرایی و مشاور فیلم خواهد بود و با تهیه کننده پیشرو در ژانر وحشت، جیسون بلوم (Jason Blum) این فیلم را می‌سازد. دیوید گوردون (David Gordon) و دنی مک‌براید (Danny McBride) داستانی خلق می‌کنند که مسیر جدیدی از وقایع رخ داده در فیلم ۱۹۷۸ را دنبال می‌کند.‌ گرین کارگردانی این فیلم را برعهده دارد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.