شایعه: ممکن است تام هالند در Venom حضور داشته باشد

18 January 2018 - 17:47

در شرایطی که طی سال گذشته فیلم Spider-Man «مرد عنکبوتی» با بازی تام هالند (Tom Holland) در دنیای سینماتیک مارول به موفقیت رسید، سونی برنامه‌هایش را برای دنیای سینمایی جدیدش معرفی کرد، که یکی از آن‌ها ظهور شخصیت‌های اسپایدی در فیلم Venom «ونوم» است. مدتی است که صحبت بر سر این است که آیا مرد عنکبوتی مارول، در  جهان توسعه یافته‌ی سونی حضور پیدا می‌کند یا خیر. اما اکنون شایعه‌ای مبنی بر ٖآن است که مرد عنکبوتی در «ونوم» حضور خواهد داشت. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در فیلم Venom، تام هاردی (Tom Hardy) در نقش ونوم ملقب به ادی بروک (Eddie Brock) خواهد درخشید. اما اگر حضور تام هاردی در کنار میشل ویلیامز (Michelle Williams) و جنی اسلیت (Jenny Slate) به اندازه‌ی کافی جذاب نباشد، تام هالند نیز ممکن است در «ونوم» ظاهر شود. در طی صحبت از یک قسمت جدید از فیلم Collider، جان اشنپ (Jon Schnepp) خاطر نشان کرد که مرد عنکبوتی تام هالند در فیلم روبن فیشر حضور خواهد داشت. اشنپ گفت پیتر پارکر ظاهر خواهد شد اما نگفت که نقش اصلی خواهد داشت یا خیر. اما به یاد داشته باشید که این تنها یک شایعه است.

در حالی که ظاهر شدن شخصیت مرد عنکبوتی در یک فیلم ضد قهرمانانه‌اش، برای او امری طبیعی است، اما سوال اینجاست که چه کسی از حق امتیاز آن برخوردار است. سونی همچنان امتیازات شخصیت‌های مرد عنکبوتی را در اختیار دارد و با معرفی هالند به دنیای سینماتیک مارول، این امکان را به وجود می‌آورد که استودیوها، فرانچایزها را مستقل از یکدیگر ادامه دهند. کوین فیج (Kevin Feige) رئیس شرکت مارول قبلا خاطر نشان کرده است که «ونوم» به دنیای سینماتیک مارول ارتباطی ندارد،‌ اما سپس امی پاسکال‌ (Amy Pascal) خلاف این موضوع را تایید کرد (در حالی که کنار فیج نشسته بود) و گفت ونوم در همان دنیایی قرار دارد که Homecoming بود.

دانستن این‌که در آینده‌ی شرکت سونی با شخصیت جدید مرد عنکبوتی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و این‌که آیا پیتر پارکر ایفای نقش می‌کند یا خیر، سخت است و این موضوع به عملکرد ونوم متکی است. اگر نتیجه‌ی فیلم غیر قابل قبول باشد، شما می‌توانید آن را فراموش کنید. اما اگر فیلم موفق شود و اسپین آف ادامه داشته باشد، شاید ما اسپایدی را در برابر رقیبش در سال‌های آینده ببینیم. تا آن زمان باید منتظر اکران «ونوم» در پنجم اکتبر باشیم.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.