شبکه AMC تاریخ پخش سریال‌های McMafia، Fear the Walking Dead و Into the Badlands را اعلام کرد

17 January 2018 - 22:55

امروز شبکه AMC تاریخ آغاز به پخش و پخش مجدد سریال‌هایش؛ سریال ترسناک جنایی بین‌المللی McMafia، فصل چهارم Fear Walking Dead، فصل سوم درام هنرهای رزمی Into the Badlands و AMC visionaries: James Cameron’s Story of Science Fiction را در طول تور مطبوعاتی انجمن منتقدین تلوزیونی اعلام کرد. همانطور که قبلا گفته شده بود، سریال ترسناک The Terror این شبکه که پخش آن مشخص نبود، دوشنبه ۲۶ مارس ساعت ۹ شب پخش خواهد شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

می‌توانید تاریخ و اطلاعات مربوط به این سریال‌ها را در قسمت زیر مشاهده کنید:

McMafia
دوشنبه ۲۶ فوریه ساعت ۱۰ شب

سریال جدید ترسناک بین‌المللی AMC، سریال ۸ قسمتی به کارگردانی حسین امینی (Hossein Amini) و جیمز واتکینز (James Watkins) است که از کتاب پر فروش میشا گلنی (Misha Glenny) با همین نام الهام گرفته شده است. این سریال داستان زندگی الکس گادمن (با بازی جیمز نورتون) است که بیشتر و بیشتر در دنیای جنایت سازماندهی شده‌ای غرق می‌شود‌. الکس که در خانواده روسی تبعید شده‌ای با سابقه‌ی حضور در مافیا بزرگ شده، تمام عمر در حال فرار از سایه‌ی شوم جنایات گذشته است و کار قانونی برای خود دست و پا کرده و با ربکا (با بازی جولیت ریلنس) زندگی می‌کند. اما وقتی گذشته خانواده‌اش آن‌ها را تهدید می‌کند، الکس با ارزش‌هایش برای حفاظت از عزیزانش مواجه می‌شود. چیزی که تحت عنوان داستان نجات و انتقام آغاز گردیده، داستان حماسی مردی می‌شود که با فساد در دنیای مدرن و خودش دست و پنجه نرم می‌کند. سریال McMafia که تاثیرگذار، فوق‌العاده و شجاعانه است، از نظر مقیاس، جهانی و از نظر جزئیات، جنایی و بحث‌برانگیز است.

علاوه بر نورتون و ریلانس، دیوید استراترن (David Strathairn)، فای مارسی (Faye Marsay)، الکسی سربریکوف (Aleksey Serebryakov) دیگر بازیگران این مجموعه تلوزیونی هستند و توسط BBC، AMC و Cuba Pictures با همکاری Twickenham Studios ساخته می‌شود و توسط BBC Worldwide توزیع بین‌المللی می‌شود.

The Terror
دوشنبه، ۲۶ مارس ساعت ۹

همانطور که قبلا اعلام شده بود، سریال The Terror به تهیه کنندگی رایدلی اسکات (Ridley Scott)، دیوید کاجگانیچ (David Kajganich) و سوو هیو (Soo Hugh) مخاطبین را برای سفری دو ساعته با این سریال آماده می‌کند. این سریال که از داستان واقعی الهام گرفته سفر دریایی خطرناک Royal Navy به سرزمین ناشناخته‌ای را نشان می‌دهد که خدمه آن سعی بر کشف مسیر شمال غربی دارند و با شرایط دشوار، منابع محدود، امید کم و ترس از ناشناخته‌ها مواجه می‌شوند و به مرز نابودی می‌رسند. این سریال، تنها ماندن و گیر افتادن در پایان دنیا را نشان می‌دهد که وقتی همه چیز برای مردانی که ناامید شده اند و با شرایط و یکدیگر جدال می‌کنند، نابود می‌شود.

ستاره‌های این سریال ۱۰ قسمتی عبارتند از: جارد هریس (Jared Harris) در نقش کاپیتان فرنسیس کروزیر، توبیاس منزیاس (Tobias Menzies) در نقش کاپیتان جیمز فیتزجیمز، سیاران هیندز (Ciarán Hinds) در نقش سر جان فرنکلین، پاول ردی (Paul Ready) در نقش دکتر هری گودسر، آدام ناگاتیس (Adam Nagaitis) در نقش کورنلیوس هیکی، نیو نلسن (Nive Nielsen) در نقش لیدی سایلنس و ایان هارت (Ian Hart) در نقش توماس بلنکی.

این سریال توسط اسکات فری (Scott Free)، Emjag Productions و Entertainment 360 با همکاری AMC Studios ساخته می‌شود. علاوه بر کاجگانیچ و هیو، این سریال توسط رایدلی اسکات، دیوید دابلیو. زاکر (David W. Zucker)، الکساندرا میلکان (Alexandra Milchan)، اسکات لامبرت (Scott Lambert) و گایگون کسدی (Guymon Casady) تهیه می‌شود.

فصل چهارم Fear the Walking Dead، یکشنبه، ۱۵ آوریل ساعت ۱۰ شب
توجه: قسمت‌های بعدی از ۲۲ آوریل ساعت ۹ شب روی آنتن می‌روند

در فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead، شاهد دنیای مادیسون کلارک (با بازی کیم دیکنز) و خانواده‌اش از لنز جدیدی، از چشمان مورگان جونز (با بازی لنی جیمز) خواهیم بود که از دنیای مردگان متحرک وارد این سریال شده است. گذشته‌ی شخصیت‌ها با جدال و کشف نامشخصی ترکیب می‌شود در حالی که می‌خواهند با دوستان جدید، دشمنان و خطرات مواجه شوند. آن‌ها برای یکدیگر، علیه هم و مردگان می‌جنگند تا چیزی در مقابل فشار زندگی بسازند. در این سریال شاهد تاریکی و روشنی؛ وحشت و زیبایی، قهرمانی، پول پرستی و نامردی خواهیم بود.

سریال Fear the Walking Dead توسط اسکات ام. گیمپل (Scott M. Gimple) تهیه شده و کارگردانان آن اندرو چانبلیس (Andrew Chamliss)، ایان گلدبرگ (Ian Goldberg)، رابرت کرکمن (Robert Kirkman)، دیوید آلپرت (David Alpert)، گیل آن هرد (Gale Anne Hurd) و گرگ نیکوترو (Greg Nicotero) می‌باشند.

فصل سوم Into the Badlands، یکشنبه، ۲۲ آوریل ساعت ۱۰ شب

فصل سوم سریال Into the Badlands شخصیت سانی (با بازی دنیل وو) را نشان می‌دهد که تمام تلاشش را برای پسر خردسالش، هنری، بعد از مرگ ویل می‌کند. درست زمانی که هنری می‌خواهد به باجی (با بازی نیک فراست) بپیوندد، هنری بیمار می‌شود و در سفر برگشت به Badlands، شخصیت The Widow (با بازی امیلی بیچام) و بارون چاو (النور ماتسورا) وارد جنگی می‌شوند که کل منطقه را متزلزل می‌کند. The Widow که دیگر توسط تیلدا یا والدو حمایت نمی‌شود، باید دوستی جدیدی را با لیدیا و ناتانیل موون، نماینده‌ای که سانی و باجی در فصل دوم دستش را قطع کردند، شروع کند. اما وقتی رهبر چادرنشین مرموزی به نام پیلگیریم برای انجام ماموریت کمک به Azra و هدایت عصر جدید از صلح، وارد Badlands می‌شود، دشمنان قدیمی باید برای دفاع از Bandlands متحد شوند.

ارمیس نایت (Armis Knight) در نقش ام. کا.، لورین توسینت (Lorraine Toussaint) در نقش کرسیدا، الا-را اسمیت (Ella-Rae Smith) در نقش نیکس، لوییز تان (Lewis Tan) در نقش گایوس و دین-چارلز چاپمن (Dean-Charles Chapman) در نقش کاستور بازیگران این مجموعه هستند.

تهیه کنندگان، کارگردانان و نویسندگان این سریال، آلفرد گیو (Alfred Gough) و مایلز میلار (Miles Millar) هستند و تهیه کنندگان برنده اسکار، استیسی شر (Stacey Sher) و مایکل شامبرگ (Michael Shamberg) همراه با دیوید دابکین (David Dobkin)، استفان فانگ (Stephen Fung)، مایکل تیلور (Michael Taylor) و وو (Wu) در این مجموعه حضور دارند.

AMC visionaries: James Cameron’s Story of Science Fiction
دوشنبه، ۳۰ آوریل ساعت ۱۰ شب

مستند AMC visionaries: James Cameron’s Story of Science Fiction، نگاه منحصر به فردی بر ریشه‌ی ژانری دارد که پایه و اساس فرهنگ مشهوری است. در هر قسمت از این برنامه تلوزیونی شش بخشی، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده برنده اسکار، جیمز کامرون به دنبال ریشه‌های علمی تخیلی و دیدگاه مربوط به آینده و ایده‌های جذب مخاطب از طریق مصاحبه با داستان‌سرایان، ستارگان و اشخاصی است که در این زمینه تعریف شده‌اند،؛ استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg)، جورج لوکاس (George Lucas)، رایدلی اسکات (Ridley Scott)، کریستوفر نولان (Christopher Nolan)، آرنولد شوارزنگر (Aenold Schwarzengger)، ویل اسمیت (Will Smith) و سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) از جمله این افراد هستند.

کامرون ما را به سفر کشف و جستجو می‌برد و کمک می‌کند بفهمیم کجا می‌رویم. AMC visionaries: James Cameron’s Story of Science Fiction توسط کامرون، ماریا ویلهلم (Maria Wilhelm) و کن دراکرمن (Ken Druckerman) و بانکس تراور (Banks Traver) تهیه شده است. این مجموعه را جف کوپرمن (Jeff Cooperman) و مایک مزاروس (Mike Mezaros) ساخته‌اند.

این مجموعه، مستندی است که در آن هنرمندان و نویسندگان از داستان‌های ناگفته و تاریخ‌های جذاب ژانرشان می‌گویند‌.

منبع: comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.