جی جی آبرامز به دنبال ساخت یک سریال درام فضایی است

18 January 2018 - 10:54

جی جی آبرامز (J.J. Abrams) که در حال حاضر سرش مشغول ساخت دنیای سینمایی Star Wars «جنگ ستارگان» است، در نظر دارد تا به تلویزیون برگردد. با سینماگیمفا در ادامه‌ همراه باشید.

این نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان مشهور به دنبال سازنده‌ای برای فیلمنامه‌ی سریال فضایی‌اش است که اگر تبدیل به سریال شود، اولین سریالی خواهد بود که او بعد از Fringe «غریب» ساخته است. شواهد حاکی از این است که اپل و HBO – که آبرامز تهیه‌کننده‌ی اجرایی Westworld «دنیای غرب» ـشان است – به دنبال این درام بی نام هستند و Warner Bros. Television پذیرای خریداران دیگر نیز است. برادران وارنر، اپل و HBO از نظر دادن خودداری کردند.

منابع خبر می‌دهند که این درامِ آبرامز در مورد یک خانواده است – که شامل یک مادر دانشمند، همسرش و دختر جوانشان است – که همگی با ماشین به شدت تصادف می‌کنند. بعد از این که مادر خانواده به کما می‌رود، دخترش شروع می‌کند تا در زیرزمین خانه‌اشان به آزمایشات مادرش نگاهی بیاندازد و در آخر به دنیایی دیگر دربین جنگی در مقابل یک نیروی متجاوز و وحشی منتقل می‌شود و سپس پدرش نیز به دنبال او به این جهان جدید می‌رود.

آبرامز که در ساخت Felicity «فلیسیتی»، Alias «نام مستعار»، Fringe «غریب» دست داشته است، نویسندگی فیلمنامه را در دست داشته و توسط رئیس Bad Robot Productions خودش، بن استفنسان (Ben Stephenson)، تهیه کنندگی را در دست دارد.

آبرامز در دنیای تلویزیون به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی فعال بوده است. کارهای اخیر او شامل کار بروی Westworld «دنیای غرب» ساخته‌ی HBO (به همراه جوناه نولان (Jonah Nolan) و لیزا جوی (Lisa Joy))، سریال Roadies «رودیز» ساخته‌ی Showtime (با کمرون کرو (Cameron Crowe)) سریال Person of Interest «مظنون» (همراه نولان) و مینی سریال ۱۱٫۲۲٫۶۳ ساخته‌ی Hulu (در کنار بریجت کارپنتر (Bridget Carpenter)) می‌شود. کار بعدی وی Castle Rock «قلعه‌ی سنگی» است که بر اساس کتابی از استیون کینگ (Stephen King) ساخته‌ی Hulu و به نویسندگی سم شاو (Sam Shaw) و داستین توماس (Dustin Thomas) است. Warner Bros. Television تهیه‌کنندگی این سریال را در دست دارد.

در مورد فیلم‌های سینمایی نیز آبرامز نویسندگی و کارگردانی Star Wars: Episode IX «جنگ ستارگان: قسمت نهم» را نوشته و کارگردانی خواهد کرد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.