صحبت‌هایی در رابطه با ساخت Saw 9 شده است

18 January 2018 - 15:11

ممکن است یکی از ترسناک‌ترین فرنچایزهای سال‌های اخیر دوباره به زودی برگردد و شواهد حاکی از این است که صحبت‌هایی درباره ساخت سری نهم Saw صورت گرفته تا دنباله‌ای بر فیلم Jigsaw باشد. فیلم‌های ترسناک جزء اخبار بزرگ سال ۲۰۱۷ بودند جایی که فیلم‌هایی همچون It و Get Out به موفقیت‌های بزرگی دست یافتند. برخلاف نمرات منفی که Jigsaw گرفت، سود خوبی بدست آورد و حالا بنظر می‌رسد این مجموعه قرار است دنباله‌دار باشد. با سینماگیمفا در ادامه خبر همراه باشید.

فیلم اصلی Saw در سال ۲۰۰۴ منتشر شد و توسط جیمز وان (Jaes Wan) و لی وانل (Leigh Whannell) ساخته شد. داستان خونین این فیلم درباره قاتل سریالی به نام جان کرامر با بازی توبین بل (Tobin Bell) بود که قربانیانش را در تله‌های کشنده‌ای به دام می‌انداخت که برای آزمایش اخلاق و غریزه‌شان برای نجات طراحی شده بودند. این موفقیت عظیم تبدیل به پدیده‌ی جهانی شد و دنباله‌های آن از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ هر سال هالووین اکران شدند. اگرچه این فیلم‌ها بارها مورد انتقاد خیل عظیمی از رسانه‌ها قرار گرفتند اما طرفداران بسیاری هر بار با هیجان زیادی آن‌ها را پیش‌بینی می‌کردند تا اینکه سری پایانی این فرنچایز در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. با این حال لاینزگیت و Twisted Pictures سرانجام فیلم Jigsaw را در سال ۲۰۱۷ منتشر کردند که ادامه‌ی داستان Saw بود. فیلم Jigsaw را Spierig Brothers کارگردانی کردند و از وقتی این فیلم از روی پرده کنار رفته، خبری از ساخت دنباله آن نبوده است.

اکنون Bloody Disgusting اعلام کرده که Saw 9 ممکن است وارد مرحله جدیدی شود. گویا خبرهایی در Twisted Pictures درباره این فیلم است و صحبت‌هایی برای به واقعیت تبدیل کردن این فکر و ایده شده است. علاوه بر این، گفته شده که کارگردانان Jagsaw علاقه‌ای به برعهده گرفتن سکان هدایت فیلم جدید ندارند. اگر این خبر صحت داشته باشد، بل به طریقی در آن نقش خواهد داشت.

شایان ذکر است که این بیانیه و خبر رسمی از سوی استودیو فیلم نیست و هنوز چیزی تایید نشده اما قطعا احتمال وقوع آن وجود دارد. برخلاف Jigsaw که دومین افتتاحیه‌ی بد در سری فیلم‌های Saw را داشت، به فروش جهانی ۱۰۲ میلیون دلار با بودجه ۱۰ میلیونی‌اش دست یافت. با وجود اینکه تصور می‌شد این فرنچایز فراموش شده، این فیلم نشان داد که هنوز در خاطره‌ها زنده است و مردم بدان علاقمند هستند و فیلم دیگری نیز ساخته خواهد شد.

برخلاف اینکه بعضی از صحنه‌ها و طرح‌های فیلم مورد انتقاد قرار گرفتند، بخش پایانی Jigsaw به گونه‌ای است که راه را برای پرداختن به داستان جدیدی باز گذاشته است. جدا از تکرار سناریو و تله‌های قبلی، بعضی از طرفداران این مجموعه به دنبال شخصیت‌های نجات یافته‌ی قبلی مانند دکتر لارنس گوردون هستند تا دوباره در این داستان حضور داشته باشند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.