فیلم The Jungle Book 2 بعضی از ایده‌های استفاده‌نشده در انیمیشن اصلی را بازمی‌گرداند

18 January 2018 - 18:31

The Jungle Book «کتاب جنگل» یکی از اولین فیلم‌هایی بود که دیزنی در راه ساخت لایواکشن‌های انیمیشن‌های قدیمی خود تصمیم به ساخت آن را گرفت. حال در مصاحبه‌ی جدید فیلمنامه‌نویس دنباله‌ی این اثر، اطلاعات جدید و جالبی اعلام شده است. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

The Jungle Book 2 «کتاب جنگل ۲» در آوریل ۲۰۱۶ معرفی شد، اما از آن زمان تاکنون خبری از آن به گوش نمی‌خورد و در سکوت کامل خبری به سر می‌برد. جان فاورو (Jon Favreau) که فیلم اول را کارگردانی کرده بود، در حال حاضر به شدت مشغول ساخت فیلم لایو اکشن The Lion King «شیرشاه» است. به همین خاطر، به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها هم نباید منتظر فیلم «کتاب جنگل ۲» باشیم. با این حال، جاستین مارکس (Justin Marks) که وظیفه‌ی نوشتن فیلمنامه‌ی این اثر را برعهده دارد، در جدیدترین مصاحبه‌ی خود در مورد چیزهایی که ممکن است در این فیلم ببینیم، گفت‌وگو کرده است.

فیلم نه‌تنها ویژگی‌های بیشتری از داستان و کتاب نوشته شده توسط رودیارد کیپلینگ (Rudyard Kipling) را به نمایش خواهد گذاشت، بلکه قصد دارد از المان‌های استفاده نشده در انیمیشن اصلی نیز بهره ببرد. انمیشنی که در سال ۱۹۶۷ میلادی اکران شد. بیل پیت در سال ۱۹۶۷ میلادی ابتدا فیلمنامه‌ی انیمیشن را نوشت اما شرکت والت دیزنی فیلم‌نامه‌‌ی او را قبول نکرد که همین موضوع باعث شد بیل پیت استودیو دیزنی را نیز ترک کند. اکنون جاستین مارکس می‌گوید که ممکن است بعضی این ایده‌ها، به پرده‌ی بزرگ سینما منتقل شوند.

در فیلم دوم، ایده‌ این است که بیش‌تر نوشته‌های کیپلینگ را ملاک قرار دهیم اما همچنین ممکن است از بعضی از منابع موجود در دیزنی استفاده کنیم که متعلق به جزییاتی از انیمیشن سال ۶۷ است که در نسخه‌ی نهایی اعمال نشدند. اگر شما به کار بیل پیت در فیلم اصلی نگاه کنید، بعضی از ایده‌ها توسط والت دیزنی دور ریخته شدند. جان [فاورو] و من واقعاً به صورت عمیق در بایگانی دیزنی رفته‌ایم تا بعضی از این ایده‌ها را ببینیم. مثل این بود که [با خود بگوییم] “صبر کن، این ایده‌ی بسیار خوبیه. ما واقعاً به آن در فیلم نیاز داریم.”

فیلم نخست که فاورو آن را کارگردانی کرد، تمام داستان‌های رودیارد کیپلینگ (Rudyard Kipling) در خصوص این اثر را پوشش نداد. کیپلینگ برای اثر خود دنباله‌ای نیز نوشته بود و همچنین بسیاری از داستان‌های استفاده نشده‌ای وجود دارند که می‌توان در دنباله‌ی فیلم The Jungle Book «کتاب جنگل» از آن استفاده کرد. مارکس در این خصوص می‌گوید:

چیزهای بسیار زیاد دیگری از کیپلینگ برای اقتباس وجود دارد. من به‌تازگی یک پیش‌نویس از آن را تمام کرده‌ام. حتی در فیلم اول، ما واقعاً به دیگر داستان‌های کیپلینگ نگاهی داشتیم تا از آن الهام بگیریم.

هنوز تاریخ اکران و اطلاعات بیش‌تری در خصوص The Jungle Book 2 «کتاب جنگل ۲» وجود ندارد و باید همچنان منتظر بمانیم.

منبع: Slashfilm

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.