مری الیزابت وینستد به ویل اسمیت در فیلم Gemini Man به کارگردانی آنگ لی می‌پیوندد

18 January 2018 - 19:04

فیلم اکشنِ تازه‌ی آنگ لی (Ang Lee) بازیگر زن اصلی خود را یافته است. مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) به ویل اسمیت (Will Smith) در فیلم Gemini Man می‌پیوندد. ساخت این پروژه که مدت‌هاست قرار است کلید بخورد، در ماه‌های اخیر به جریان افتاده است. گزارشات حاکی از آن است که وینستد نقشی کلیدی را در پیرنگ این فیلم ایفا می‌کند. او شاهد دو نسخه از ویل اسمیت خواهد بود که تا سر حد مرگ با یکدیگر می‌جنگند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

صحبت‌های مبنی بر ساخت فیلم Gemini Man دست‌کم از سال ۱۹۹۷ آغاز شده است. در آن زمان فیلم توسط کمپانی دیزنی در مرحله آماده‌سازی قرار داشت و قرار بود تونی اسکات (Tony Scott) آن را کارگردانی کند. آن پروژه هیچ‌وقت به تولید نرسید و طی دو دهه‌ی گذشته نام بازیگرانی نظیر مل گیبسون (Mel Gibson)، هریسون فورد (Harrison Ford) و نیکولاس کیج به عنوان افراد مرتبط با آن شنیده می‌شد. در مقاطعی نیز قرار بود کارگردانانی نظیر کرتیس هنسن (Curtis Hanson) و جو کارنهان (Joe Carnhan) این فیلم را کارگردانی کنند. اما تنها زمانی که در سال ۲۰۱۷ کمپانی اسکای‌دنس مدیا (Skydance Media) درگیر پروژه شد و آنگ لی ساخت آن را بر عهده گرفت، پیش‌تولید آن آغاز شد. در ادامه اعلام شد که ویل اسمیت بازیگر اصلی این فیلم خواهد بود. او نقش آدمکش پابه‌سن‌گذاشته‌ای به نام هنری (Henry) را ایفا می‌کند که وقتی از دستورات کارفرمایانش سرپیچی می‌کند، مجبور می‌شود با نمونه‌ی شبیه‌سازی‌شده‌ای از خودش که ۲۵ سال از او جوان‌تر است، مبارزه کند.

به گزارش هالیوود ریپورتر اکنون که وینستد برای ایفای نقش کارکتر زن اصلی فیلم قرارداد امضا کرده است، فیلم گام بزرگ دیگری به سمت ساخته شدن برداشته است. بنا بر گزارشات این بازیگر ایفای نقش کاراکتری را بر عهده دارد که برای همان کمپانی فاسدی کار می‌کند که کارفرمای هنری است. ابتدا مأموریت تحت نظر گرفتن هنری به او محول می‌شود اما او نهایتا و در پی تلاش نمونه‌ی مشابه برای کشتن هنری، با او متحد می‌شود. وینستد یکی از سه بازیگری بود که برای این نقش در نظر گرفته شده بودند. بازیگران دیگر عبارت‌اند از: تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany) و الیزابت دبیکی (Elizabeth Debicki).

وینستد با فیلم‌های علمی‌تخیلی بیگانه نیست. او رویدادهای آخرالزمانی فیلم «شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد» را پشت سر گذاشت و در سال ۲۰۱۱ در فیلم The Thing «موجود» با بیگانگان فضایی تغییر‌شکل‌دهنده مواجه شد. او همچنین اخیرا با ایفای نقش کاراکترِ کلاشِ نیکی سوانگو (Nikki Swango) در فصل سوم سریال Fargo «فارگو»، تحسین‌های فراوانی را نصیب خود کرده است. از قضا او در این سریال نیز در جوار دو نسخه از ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) که نقش برادران استاسی را بازی می‌کند، به ایفای نقش پرداخت. امید می‌رود که کاراکتر فعلا بدون نامِ وینستد در فیلم Gemini Man چیزی بیشتر از یک جلوه‌گرساز برای ویل اسمیت و یا یک قربانی برای بدلِ خبیثِ او باشد. از آن‌جایی که او یک بازیگر تواناست، قطعا با نقشِ مناسب قادر خواهد بود تأثیرگذار ظاهر شود.

وینستد در حالی قرارداد امضا کرده که کلایو اوون (Clive Owen) هنوز سرگرم مذاکره برای بازی در نقش تبهکارِ اصلیِ فیلم است. بنابر گزارشات او نقش رئیس برنامه‌ی شبیه‌سازی را ایفا می‌کند و بزرگ‌ترین تهدید برای امنیت هنری محسوب می‌شود. جری بروکهایمر (Jerry Bruckheimer) همراه با دیوید الیسون (David Ellison) و دانا گلدبرگ (Dana Goldberg) این فیلم را تهیه می‌کنند و گفته می‌شود کمپانی پارامونت به دنبال آن است تا فیلمبرداری را ماه فوریه آغاز کند. امید می‌رود با گرد آمدن بازیگران و ترکیبِ نبوغِ لی و اسمیت، فیلم زمانی که در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود، اکشن فوق‌العاده‌ای باشد که نتوان لحظه‌ای چشمان خود را از پرده جدا کرد. ما به محض حصول اطلاعات بیشتر درباره‌ی این فیلم شما را در جریان خواهیم گذاشت.

منبع:ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.