تروور جکسون و جیسون میچل به فیلم Superfly پیوستند

18 January 2018 - 21:00

طبق پست منتشر شده در صفحه رسمی فیس‌بوک فیلم Superfly، تروور جکسون (Trebor Jackson) و جیسون میچل (Jason Mitchell) به جمع بازیگران این فیلم پیوستند که بازسازی فیلم Super Fly سال ۱۹۷۲ است. جکسون نقش یانگ‌بلاد پریست و میچل نقش ادی را بازی خواهد کرد. طبق خبر منتشر شده توسط سایت ددلاین، دیگر بازیگران این فیلم لکس اسکات دیویس (Lex Scott Davis) در نقش جورجیا، آندریا لاندو (Andrea Londo) در نقش سینتیا، جیکوب مینگ-ترنت (Jacob Ming-Trent) در نقش فت فردی و عمر چاپارو (Omar Chapparo) در نقش آدالبرتو هستند. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم جدید Superfly (اینبار فقط یک لغت است) را نویسنده‌ی فیلم Watchman، الکس تس (Alex Tse) می‌نویسد. فیلم Super Fly را گوردون پارکس جونیور (Gordon Parks Jr.) کارگردانی کرده بود که پدرش، گوردون پارکس، فیلم Shaft را ساخته که نسخه جدیدش را ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson)، ریچارد راندتری (Richard Roundtree)، الکساندرا شیپ (Alexandra Shipp) و جس تی. آشر (Jesse T. Usher) می‌سازند.

در فیلم Super Fly، ران اُنیل (Ron O’Neal) نقش یانگ‌بلاد را بازی می‌کرد، فروشنده‌ی کوکایینی که سعی داشت قبل از کنار گذاشتن خرید و فروش مواد، آخرین معامله‌اش را انجام دهد. شیلا فرازر (Sheila Frazier) در نقش جورجیا، جولیوس هریس (Julius Harris) در نقش اسکاتر و چارلز مک‌گرگور (Charles McGregor) در نقش فت فردی در این فیلم ایفای نقش کردند. کرتیس می‌فیلد و اعضای The Curtis Mayfield Experience نیز نقش خودشان را بازی کرده بودند.‌ می‌فیلد مسئول موسیقی و ساندترک فیلم بود. دنباله‌ی این فیلم در سال ۱۹۷۳ با نام Super Fly T. N. T و بازی اُنیل ساخته شد.‌ تهیه کننده فیلم اصلی، سیگ شور (Sig Shore) دومین دنباله فیلم را در سال ۱۹۹۰ با نام The Return of Superfly کارگردانی کرد.

فیلم Superfly توسط جول سیلور (Joel Silver) و تهیه کننده سونی، پالاک پاتل (Palak Patel) ساخته می‌شود. Future، ستاره‌ی هیپ هاپ نیز به همراه استیون آر. شور (Steven R. Shore)، پسر سیگ شور، از دیگر تهیه کنندگان این فیلم به همراه متیو هیرچ (Matthew Hirsch)، هال سادوف (Hal Sadof) و آرون آسچ (Aaron Ausch) هستند.

تروور جکسون با سریال تلوزیونی black-ish و اسپین‌آف grown-ish شناخته شده است. او همچنین در فیلم‌های American Crimes و Burning Sands نیز بازی کرده است. جیسون میچل بخاطر بازی در Mudbound شناخته شده است که در اسکار سر و صدا به پا کرد و در فیلم Straight Outta Compton نیز بازی کرده است.

نظر شما خوانندگان عزیز درباره این فیلم چیست؟ نظرات خود را با ما در سایت خبری سینماگیمفا  در میان بگذارید.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.