نسخه بلوری فیلم Justice League فقط یک سکانس اضافه دارد

18 January 2018 - 22:35

از آنجایی که شرکت DC نتوانست با جهان سینماتیک خود شروع خوبی را در سینماها تجربه کند، برخی‌ها امید داشتند که پس از موفقیت‌های فیلم زن شگفت‌انگیز، دی‌سی بتواند با موفقیت فیلم Justice League «لیگ عدالت» خودی نشان دهد و دنیای سینماتیکش را محبوب‌تر کند. با این حال، چنین چیزی نشد و «لیگ‌ عدالت» یک عملکرد منفی و یک شکست دیگر را در کارنامه‌ی دی‌سی رقم زد. با سینماگیمفا همراه باشید.

عملکرد منفی لیگ عدالت و از آن سو حواشی مربوط به تغییر کارگردان، همگی باعث شدند تا طرفداران خواهان نسخه‌ی ساخته‌ شده توسط زک اسنایدر (Zack Snyder) باشند. آن‌ها می‌خواستند که یک نسخه‌ی ویژه از فیلم اسنایدر را هم ببینند. اکنون مشخص شده است که در نسخه‌ی بلو-ری این فیلم شاهد چنین چیزی نخواهیم بود و به جای آن، این نسخه فقط یک سکانس اضافی و بیش‌تر از نسخه‌ی نمایش داده شده در سینما دارد.

در لیستی که Walmart برای نسخه‌ی بلو-ری و دی‌‌وی‌دی و نسخه‌های دیجیتالی دیگر ارائه کرده است، مشخص شده است که فقط این نسخه‌ها یک سکانس اضافی خواهند داشت که اطلاعات دقیقی هم از آن مشخص نیست.

در شایعات گذشته اعلام شده بود که بخش زیادی حدود ۱۵ دقیقه از فیلم حذف شده است و این بخش‌ها در این نسخه وجود خواهند داشت که با وجود این خبر جدید، به نظر می‌رسد این اخبار واقعیت نداشته و نباید منتظر محتوای زیادی هم باشیم. زیرا یک سکانس به‌سختی می‌تواند فقط بخشی از سکانس‌هایی را که در تریلرها وجود داشت و در فیلم به نمایش داده نشد، نمایش دهد یا اینکه یک بخش جزیی اضافه کند. ولی نباید منتظر محتوای زیاد اضافه‌ای باشیم.

هر چند هنوز مشخص نیست که این سکانس حذف شده مربوط به چه بخشی از فیلم و یا چه شخصیت‌هایی می‌شود. برای اطلاعات تکمیلی از این موضوع، باید منتظر بمانیم.

انتظار می‌رود نسخه‌ی دیجیتالی فیلم Justice League «لیگ عدالت» در ماه فوریه ۲۰۱۸ منتشر شود. هنوز تاریخ عرضه نسخه‌ی بلو-ری و دی‌وی‌دی آن به صورت دقیق مشخص نشده است. هر چند انتظار می‌رود در ماه مارس ۲۰۱۸ شاهد آن باشیم.

منبع: Slashfilm

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.