نام فیلم «بمب» پیمان معادی به «بمب؛ یک عاشقانه» تغییر کرد

18 January 2018 - 15:30

در حالی که عده زیادی منتظر نمایش دومین ساخته سینمایی سینمایی پیمان معادی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر هستند، امروز صفحه رسمی این فیلم سینمایی در اینستاگرام با انتشار یک خلاصه داستان، از تغییر نام این فیلم سینمایی خبر داد. این فیلم پیش از این «بمب» نام داشت، اما امروز اعلام شد نام آن به «بمب؛ یک عاشقانه» تغییر کرده است.

اوایل امسال بود که پیمان معادی فیلم سینمایی «بمب» را بازی لیلا حاتمی، سیامک انصاری، حبیب رضایی، سیامک صفری و خودش جلوی دوربین برد. معادی از همان ابتدا اعلام کرده که این فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده خواهد کرد و این روزها مراحل فنی این فیلم رو به پایان است تا برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید.

امروز صفحه رسمی این فیلم سینمایی در اینستاگرام با اعلام این که نام فیلم جدید معادی به «بمب؛ یک عاشقانه» تغییر پیدا کرده است، خلاصه داستان این فیلم سینمایی را منتشر کرد.

در خلاصه داستان فیلم پیمان معادی آمده است:

«در میانه سال‌های جنگ و بمباران شهری در تهران، زندگی با وحشت بسیار می‌گذرد. اما عشق ودل‌دادگی، زندگی و امید، وحشت واقعیت مرگ را به فراموشی می‌سپارد. رفتگان در محدوده کلمات زندگان تکرار می‌شوند. مرگ سوال مطلق است و زندگی و عشق ابهام مکرر. «بمب؛ یک عاشقانه» با کورسوی ابهام عشق و زندگی کار دارد نه با سیاهی مطلق مرگ.»

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.