یک شخصیت اصلی دیگر به ریبوت اسپان اضافه شد

19 January 2018 - 19:13

اگرچه شخصیت اسپان (Spawn) بیش از دو دهه در بین کامیک‌ها بسیار مورد توجه هواداران بود، اما اولین حضور سینمایی آن در سال ۱۹۹۷ آنچنان موفق نبود. خالق شخصیت اسپان یعنی تاد مک فارلین (Todd McFarlane)، امیدوار است که این شخصیت شیطانی در دومین شانس حضورش بر روی پرده‌ی نقره‌ای و آن هم در شرایطی که خودش کارگردان آن است، موفق شود. تا کنون بیشتر اخبار در خصوص ریبوت جدید از اسپان در مورد خود شخصیت و اینکه چگونه این پروژه متفاوت با نسخه قبلی می‌شود، بوده است. اما اکنون مک فارلین خاطر نشان کرده است که حداقل یک شخصیت اصلی دیگر از کامیک اسپان در ریبوت حضور خواهد داشت: کارآگاه توییچ ویلیامز (Twitch Williams). در تکمیل نقش توییچ در ریبوت اسپان، مک فارلین صحبت‌هایی کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

مک فارلین گفت:

عنصر پلیس بزرگ در این فیلم وجود دارد، اما سم (Sam) همچنان در این داستان که من می‌نویسم در کنار او خواهد بود. نقش بزرگ برای توییچ و اسپان است و پس از آن ما نقش یک پلیس دیگر را بعنوان همکار سم در فیلم خواهیم داشت. آن یک شخصیت خانم خواهد بود. اما مانند فیلم‌های دیگر خبری از داستان‌های رومانتیک در فیلم نیست.

در حالی که داستان اصلی ریبوت «اسپان» حول نبرد بین  اسپان و نیروهایی که از او ترسناک‌تر هستند رخ می‌دهد (قوی تر از چیزی که تصور کنید!)، تاد مک فارلین به Comicbook.com گفت که این فیلم حضور قابل توجه پلیس را نیز در بر خواهد داشت که شامل توییچ در نقش اصلی است. با این حال، در مقایسه با کامیک‌ها، که توییچ و دستیارش سم بروک (Sam Burke)، با هم تیمی تشکیل داده‌اند، این توییچ با شخص دیگری همکار است. در هر حال، اگر ریبوت اسپان موفق شود و دنباله‌ی آن ساخته شود، ممکن است که ما بتوانیم سم و توییچی که در کامیک‌ها بودند را با هم مشاهده کنیم.

اگرچه سم و توییچ در اصل بعنوان نقش‌های مکمل در مجموعه کامیک‌های اسپان حضور داشتند، کاملا مشخص بود که آنها در نهایت به مجموعه‌های خودشان برمی‌گردند. توییچ مغر متفکر گروه است، در حالی که سم بدن قوی‌تری دارد.  بنابراین اگر هم او در ریبوت اسپان در کنار توییچ نباشد،‌ ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که توییچ اطلاعات باورنکردنی خود را در داستان جدید به کار گیرد. کوین اسمیت (Kevin Smith) البته در حال توسعه‌ی یک مجموعه‌ی تلویزیونی از سم و توییچ برای شبکه‌ی BBC است، اما این سریال به نظر می‌رسد هیچ ارتباطی به ریبوت اسپان ندارد.

در مقایسه با فیلم سال ۱۹۹۷ اسپان،‌ که حس یک فیلم ابرقهرمانانه را منتقل می‌کرد، ریبوت اسپان بیشتر در قالب یک فیلم ترسناک ظاهر خواهد شد که توسط شرکت Blumhouse ساخته می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ریبوت اسپان با سینما گیمفا همراه باشید.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.