همکاری دوباره جسیکا چستین و اکتاوا اسپنسر برای یک فیلم کمدی

19 January 2018 - 12:35

طبق اخبار متتشر شده، جسیکا چستین (Jessica Chastain) قرار است تا دوباره با اکتاوا اسپنسر (Octavia Spencer) برای یک فیلم کمدی جدید که مخصوص ایام تعطیلات است همکاری کند؛ این دو بازیگر پیش‌تر نیز در فیلم The Help «خدمتکاران» نیز با هم همکاری داشته‌اند. این اخبار منتشر شده سر و صدای زیادی به پا کرده است و همچنین این پروژه که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، مناقشه‌ی زیادی را نیز در بین استودیوهایی به پا کرده است که علاقه دارند تا منتشر کننده‌ی این فیلم باشند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

با استناد به مجله خبری هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter)، به نظر می‌رسد که استودیو یونیورسال (Universal) در نبرد بین استودیوهای مشتاق، پیروز شده است و موفق شده است تا این فیلم بدون نام جسیکا چستین و اکتاوا اسپنسر را به‌دست آورد؛ این فیلم قرار است تا فیلمی باشد که دو بازیگر اصلی و همکار فیلم The Help را در یک سفر کمدی با هم همراه سازد. پیتر چیارلی (Peter Chiarelli) قرار است تا فیلم‌نامه‌ی این فیلم را بنویسد؛ این فیلم‌نامه قرار است تا بر اساس طرحی که با همکاری چستین و کلی کارمایکل (Kelly Carmichael) نوشته شده است، نگارش شود. اطلاعات کم دیگری نیز درباره‌ی این فیلم وجود دارد و می‌دانیم که این فیلم درباره دو زن است که به شدت سعی می‌کنند تا خودشان را برای کریسمس آماده کنند.

پیتر چیارلی آثار موفق دیگری نیز در کارنامه‌ی خودش دارد؛ در بین این آثار، می‌شود به آثاری چون Now You See Me 2 «حالا می‌توانی من را ببینی ۲» و همچنین فیلم Crazy Rich Asians «آسیایی‌های ثروتمند» اشاره کرد که بر اساس رمان پرفروشی با همین نام نوشته شده است و قرار است تا در آینده منتشر شود و انتظار می‌رود تا به موفقیت‌های بزرگی برسد.

چستین هم‌اکنون در حال تولید یک فیلم کمدی مخصوص ایام تعطیلات است. او پیشتر در فیلم Molly’s Game «بازی مولی» به کارگردانی آرون سورکین (Aaron Sorkin) نیز ایفای نقش کرد؛ داستان این فیلم بر اساس داستان واقعی زندگی شخصی به نام مولی بلوم (Molly Bloom) نوشته شده است که یک اسکی باز سابق المپیک بوده است و ناگهان متوجه می‌شود که درحال انجام منحصر به‌فردترین بازی پوکر زیرزمینی در کشور است. اسپنسر نیز اخیرا در فیلم The Shape of Water «شکل آب» به کارگردانی گلیرمو دل تورو (Guillermo del Toro) در برابر نقش سالی هاوکینز (Sally Hawkins) ایفای نقش کرد.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.