کارگردان، تاریخ آغاز فیلم‌برداری و بازیگران سری سوم John Wick مشخص شدند

19 January 2018 - 15:17

ساخت سری سوم فیلم John Wick در حالی شروع می‌شود که کارگردان، تاریخ آغاز فیلم‌برداری و بازیگران آن مشخص گردیده‌اند. در دنیای فیلم‌های اقتباسی و IP خانوادگی، دنیای رو به رشد جان ویک همیشه با استقبال سینما دوستان مواجه می‌شود. با بازگشت این قهرمان آدمکش به پرده سینما، تمامی امور مربوط به فیلم مشخص گردیده‌اند. با سینماگیمفا در ادامه همراه باشید.

در جان ویک ۲ دیدیم که جان ویک (با بازی کیانو ریوز) رسما از بازنشستگی فاصله گرفت و آماده‌ی انجام کارهای خطرناکی بعد از تخریب هدفش و بر هم زدن قوانین The Continental، هتل محل اقامت آدمکش‌ها در دنیای ویک، شد. The Continental موضوع سریال تلوزیونی جدید Starz است و بازگشت شخصیت مرموز ایان مک‌شاین و ارتباطش با دنیای آدمکش‌ها را نشان می‌دهد. این سریال اسپین‌آف عالی است که به دنبال دنیای آدمکش‌های باکلاس می‌باشد و در عصری وقایع آن رخ می‌دهند که دنیاهای به اشتراک گذاشته شده طلا هستند و این برای ساخت این دنیای اشتراکی ارزشمند است و خبر ساخت جان ویک ۳ بسیار خوشحال کننده است.

طبق خبر منتشر شده توسط That Hashtag Show، کارگردان، تاریخ آغاز فیلم‌برداری و بازیگران این فیلم مشخص گردیده‌اند. چاد استالسکی (Chad Stahelski) که سری اول این فیلم‌ را ساخت، در سری سوم نیز حضور خواهد داشت. به گزارش That Hashtag Show، کار فیلم‌برداری اصلی فیلم از اول مارس در نیویورک سیتی و سپس در لوکیشن‌های دیگری همچون اسپانیا و روسیه آغاز می‌گردد. با توجه به پایان فیلم دوم که ویک وقتی وارد نیویورک سیتی می‌شد اعلام کرد دنیای آدمکش‌ها باید به دنبال او برود، بنظر می‌رسد جان ویک ۳ درست از جایی که سری دوم به پایان رسیده، شروع شود.

قبلا خبر حضور لورنس فیشبرن (Laurence Fishburn) در نقش بواری کینگ تایید شده بود و کامان (Common) و روبی رز (Ruby Rose) نیز به او پیوسته‌اند. چندین چهره جدید نیز وجود خواهند داشت و ضدقهرمان فیلم با بازی هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada) در جان ویک ۳ خواهد درخشید. سانادا نقش رئیس تیم جنایتکاران ژاپنی را بازی می‌کند که علیه ویک هستند. همچنین شاهد همکاری مجدد دو بازیگری که در فیلم ۴۷ Samurai در سال ۲۰۱۳ بازی کردند، خواهیم بود. استودیوی فیلم به دنبال یک بازیگر زن ۲۰ تا ۴۰ ساله برای بازی با ریوز است. با اینکه ریوز امیدوار است بتواند تیلدا سوینتون (Tilda Swinton) را وارد فرنچایز ویک کند، اما طبق شایعات این نقشی نیست که او برای تیلدا در ذهن دارد.

دو چهره جدید نیز به دنیای جان ویک اضافه شده‌اند که به توسعه‌ی این فیلم کمک می‌کنند و اگر ویک شخصیت دیگری نیاز داشته باشد عرصه برای حضور سوینتون به این دنیا آماده خواهد شد. طرفداران جان ویک امیدوارند که نوعی دنیای سینماتیک متفاوت را در دنیای منحصر به فردی که دیوید کالستاد (David Kolstad) می‌نویسد و چاد استالسکی می‌سازد، شاهد باشند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.