شبکه آمازون فصل دوم سریال The Tick را تمدید کرد

19 January 2018 - 16:20

فصل دوم سریال The Tick رسما توسط شبکه آمازون تمدید شد. ابرقهرمانان کتاب کامیک به زودی با نیمی از عوامل فصل اول برای مبارزه با The Terror به آمازون برمی‌گردند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال The Tick درباره ابرقهرمان آبی‌پوش و دوستش، آرتور، است. بن ادلاند (Ben Edlund) نقاش کارتونی که در کتاب‌های کامیک فعالیت داشت، بخاطر خلق شخصیت کارتونی The Tick مشهور شد. سریال The Tick سال ۲۰۱۶ به پخش تلوزیونی شبکه آمازون اضافه شد. پیتر سرافینوویک (Peter Serafinowicz) شخصیت اصلی داستان به کارگردانی والی فیستر (Wally Pfister) است. نیمه اول فصل یک از ۲۵ اوت ۲۰۱۷ پخش شد.

فصل دوم این سریال با حضور بن ادلاند و سرافینوویک و گریفین نیومن (Griffin Newman) با بازیگران جدید دیگری برای شبکه آمازون تمدید شده است. فصل دوم ۱۰ قسمتی است ک از سال ۲۰۱۹ از آمازون پخش خواهد شد. این سریال که رضایت ۹۳ درصدی را در راتن تومیتوز به خود اختصاص داده، باعث شده تا شارون یاگادو (Sharon Yugada) از ادامه‌ی آن برای مشترکین و مخاطبین آمازون هیجان‌زده باشد.

بن سریال موفقی رو ساخته و پیتر و گریفین توانسته‌اند تیک و آرتور را به خوبی ایفا کنند.‌ بیشتر از این واسه دیدن فصل دوم نمی‌توانیم طرفداران رو منتظر بزاریم.

تهیه کننده و سازنده این سریال، ادلاند، به تحسین این ابرقهرمان پرداخته و از ادامه یافتن سریال و کار با بازیگرانش و توسعه دنیایی که در فصل اول ساخته‌اند، هیجان‌زده است.

خیلی خوشحالم که آمازون می‌خواهد به همکاری وفادارانه‌اش ادامه دهد و این بازیگرهای فوق‌العاده قراره کنار هم باشن و این داستان را به بهترین نحو خلق کنند. خوشحالم فرصتی دست داده تا آن را توسعه دهیم.

تیک نیز درباره تمدید این سریال صحبت کرده و گفته طرفداران دوست دارند ادامه‌ی این سریال را تماشا کنند.

طرفداران علاقمند به این سریال می‌توانند آن را از شبکه آمازون تماشا کنند. هنوز زمان برای آماده کردن نیمه بعدی فصل اول هست. با اینکه تلوزیون خیلی کم وارد قلمروی ابرقهرمانانی می‌شود که بتوانند هر مخاطبی را جذب کنند، سریال The Tick شوخ طبعی متعادل و متداومی با لحظات مناسبتی جدی دارد که برای همه، حتی آن‌هایی که خسته‌اند بسیار جالب است. اگر بدنبال حمایت اندکی در عصر قهرمانان دراماتیک هستید، نگران نباشید، The Tick هوایتان را دارد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.