تاریخ اکران جدید فیلم چهارم Men in Black مشخص شد

20 January 2018 - 12:37

شرکت سونی پیکچرز، یک تاریخ اکران جدید برای فیلم جدید از اسپین آف Men in Black «مردان سیاه پوش» اعلام کرده است و این فیلم با مقداری تاخیر به جای ماه مه سال ۲۰۱۹ در ژوئن ۲۰۱۹ اکران می‌گردد. روی چهارمین فیلم سری «مردان سیاه پوش» چندین سال است که کار می‌شود. در ابتدا، استودیو برنامه داشت تا ویل اسمیت (Will Smith)‌ و تامی لی جونز (Tommy Lee Jones) را در نقش مامور J و مامور K ، بعد از Men in Black 3  در سال ۲۰۱۲ از بری سان‌فیلد (Barry Sonnenfeld)، به کار برگرداند اما متاسفانه همه چیز به خوبی جلو نرفت. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

سپس، در سال ۲۰۱۳، اورن ازیل (Oren Uziel) کار بر روی فیلم‌نامه‌ی «مردان سیاه پوش ۴» را با ایده‌ی بازیگران جوان‌تر (بعنوان مثال پسر ویل اسمیت یعنی جادن اسمیت) آغاز کرد. اکنون پنج سال گذشته است و هیچ تغییری در پروژه حاصل نشده است. اما سونی در اوایل ۲۰۱۷ این اسپین آف را سریعا از سر گرفت و فیلم چهارم قرار است در تابستان ۲۰۱۹ روانه‌ی پرده‌ی نقره‌ای شود، اما یک ماه بیش‌تر از چیزی که انتظار می‌رفت.

Deadline گزارش می‌کند که تاریخ اکران فیلم چهارم «مردان سیاه پوش» ممکن است بین هفدهم ماه مه ۲۰۱۹ تا چهاردهم ماه ژوئن ۲۰۱۹ باشد. شرکت Columbia Pictures که متعلق به سونی است، در حال ساخت این فیلم بر اساس فیلم‌نامه‌ای از مت هالوی‌ (Matt Holloway) و آرت مارکوم (Art Marcum) که هر دو برای دستیاری نویسندگی فیلم Iron Man «مرد آهنی» از جان فاورو (Jon Favreau) و Transformers: The Last Knight «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» از مایکل بی (Michael Bay)‌ شهرت دارند، است. این در حالی است که فیلم اصلی بر اساس کامیک بوکی با همان نام از لوول کانینگهام (Lowell Cunningham) ساخته شد.

فیلم «مردان سیاه پوش» در این برهه از زمان ممکن است مخاطبان عادی را غافلگیر کند. مانند کاری که فیلم  Jumanji: Welcome to the Jungle «جومانجی:‌ به جنگل خوش آمدید» انجام داد. در هر حال باید منتظر ماند و دید فیلم چهارم «مردان سیاه پوش» این اسپین آف را به کجا سوق می‌دهد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.