لئوناردو دی‌کاپریو نقش ستاره پیشین تلوزیون را در فیلم ۱۹۶۹ تارانتینو بازی می‌کند

19 January 2018 - 22:15

لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) نقش ستاره پیشین تلوزیون، کسی که موفق به بازی در فیلم‌های سینمایی نشد، را در پروژه ۱۹۶۹ کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) بازی می‌کند. همین هفته پیش بود که اعلام شد دی‌کاپریو برای بازی در فیلم جدید تارانتینو که داستان قتل‌های خانواده منسون است، قرارداد امضا کرده است. این کارگردان خواستار حضور مارگات رابی (Margot Robbie) برای بازی در نقش قربانی چارلز منسون یعنی شارون تیت نیز می‌باشد. تام کروز و برد پیت نیز گزینه‌های احتمالی دیگر هستند. برای خواندن جزئیات این خبر در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

جزئیات مربوط به نهمین فیلم تارانتینو اولین بار سال گذشته منتشر شد. ابتدا تصور می‌شد که این فیلم منحصرا به کشتارهای خانواده منسون بپردازد. بعدا تارانتینو اعلام کرد که هرچند به شخصیت منسون در این فیلم پرداخته می‌شود اما او مرکز و محور این فیلم نیست. شرکت سونی نیز برای ساخت این فیلم با تمامی استودیوها جز دیزنی وارد مزایده شد.

مایک فلمینگ خبرنگار سایت ددلاین اخیرا جزئیات بیشتری پیرامون نقش لئو دی‌کاپریو در فیلم بدون عنوان تارانتینو منتشر کرده است. گزارشات اولیه حاکی از این هستند که دی‌کاپریو نقش بازیگر پا به سن گذاشته‌ای را بازی خواهد کرد. داستان این شخصیت بدین صورت است:


او بازیگری است که سریال وسترن خود، Bounty Law، را در حال پخش دارد که از سال ۱۹۵۸ تا ۱۹۶۳ روی آنتن می‌رود. تلاش او برای راه یافتن به فیلم‌های سینمایی با شکست مواجه شده تا اینکه در سال ۱۹۶۹، اوج جنبش کمدی در هالیوود، او بازیگر مهمان سریال‌های دیگران می‌شود و این درحالی‌ است که سعی می‌کند به ایتالیا جایی که بستر مناسبی برای وسترن‌های کم بودجه فراهم کرده، برود.

فلمینگ تاکید می‌کند که تارانتینو به شدت دنبال رابی برای بازی در نقش شارون تیت در این فیلم است. کروز نیز یکی از گزینه‌های احتمالی برای بازی این نقش است. تارانتینو می‌خواهد نهمین فیلمش را با حضور جمع کثیری از بازیگران به نام بسازد. او قبلا با عده‌ای از بازیگران مشهور کار کرده است. دی‌کاپریو از جمله کسانی است که در فیلم Django Unchained همراه با همکاران برنده اسکارش، جیمی فاکس (Jamie Foxx) و کریستوف والتز (Christoph Waltz) مقابل دوربین تارانتینو رفته است. تارانتینو عاشق به کار گرفتن بازیگران قدیمی است که به دست فراموشی سپرده شده‌اند. اولین کار برجسته‌ی او زمانی بود که جان تراولتا (John Travolta) را در فیلم Pulp Fiction به بازی گرفت. سپس رابرت فاستر (Robert Foster) و پم گریر (Pam Grier) را به رهبری جکی بروان (Jackie Brown) احیا کرد. البته دی‌کاپریو با اسکاری که بخاطر بازی در فیلم The Revenant گرفت، نیازی به اعاده اعتبار ندارد. شاید نقش منسون نصیب بازیگر قدیمی شود که از کار کردن با تارانتینو بهره‌مند شود.

علاوه بر فیلم ۱۹۶۹، تارانتینو فیلم Star Trek را برای کمپانی پارامونت ساخته است. نویسنده‌ی فیلم The Revenant، مارک ال. اسمیت (Mark L. Smith) فیلم‌نامه این کار را می‌نویسد. چندین بازیگر سابق Star Trek، از جمله پاتریک استوارت (Patrick Stewart) علاقه‌ی خود به بازی در این فیلم را ابراز کرده‌اند. در واقع هر وقت تارانتینو خبر از ساخت فیلم جدیدی می‌دهد موجی از بازیگران منتظر گرفتن نقشی در این فیلم هستند.

شرکت سونی تابستان ۲۰۱۹ را برای اکران فیلم ۱۹۶۹ تارانتینو با بازی لئو دی‌کاپریو و شاید مارگات رابی و تام کروز در نظر گرفته است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.