استفانی فولسوم نویسنده جدید انیمیشن Toy Story 4 است

19 January 2018 - 23:16

کمپانی پیکسار ماجراجویی بعدی وودی و باز لایت‌یر را به دستان توانمند استفانی فولسوم (Stephany Folsom) سپرده است. او قرار است فیلمنامه‌ی Toy Story 4 (داستان اسباب‌بازی) را بنویسد که جدیدترین کاری است که پیکسار می‌سازد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فولسوم کیست؟ او متفاوت‌ترین و اصلی‌ترین فیلمنامه ۱۹۶۹: A Space Odyssey (۱۹۶۹: اُدیسه فضایی) یا How Kubrick Learned To Stop Worrging And Land On The Moon (چگونه کابریک یاد گرفت نگران نباشد و روی ماه فرود آید) را نوشته است. داستان تاریخی روزنامه‌نگاری که فیلم‌سازی به نام استنلی کابریک را راضی می‌کند با ناسا همکاری کند تا فرود آمدن روی ماه را شبیه‌سازی کند. فولسوم یکی از نویسندگان فیلم Thor: Ragnarok نیز می‌باشد اگرچه توسط WGA (انجمن نویسندگان آمریکا) حضور او در این فیلم کتمان شده است.

دنباله این انیمیشن قرار بود توسط رشیدا جونز (Rashida Jones) و ویل مک‌کورمک (Will McCormack) نوشته شود. آن‌ها از این کنار رفتند و اخیرا جونز خبر کناره‌گیری‌اش را بدلیل افشاگری صورت گرفته درباره رئیس پیکسار، جان لستر (John Lasseter)، کسی که در آن زمان قرار بود این فیلم را کارگردانی کند، در THR تکذیب کرده است. داستان از این قرار بود که لستر بدلیل بد رفتاری با دو خانم مجبور شد به مدت ۶ ماه از کار کنار برود اما جونز گفته که خبر کیم مسترز درباره او اشتباه بوده و او این پروژه را تنها بدلیل اختلاف سلیقه ترک کرده است.

این انیمیشن پروژه بسیار مهمی برای دیزنی و پیکسار است چون سری آخر این فیلم به فروش بیش از یک میلیارد دلار در جهان دست یافت. قرار است دنباله انیمیشن Toy Story در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ اکران شود.

منبع: deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.