پر درآمدترین بازیگران زن در سال ۲۰۱۶

25 August 2016 - 19:00

به نظر می‌رسد که بازیگران زن نیز در هالیوود می‌توانند شانه به شانه با بازیگران مرد، درآمدهای بالایی را کسب کنند. البته قطعا پستی و بلندی‌های زیادی در این مسیر وجود دارد که می‌توان آنها را با تمرین و پشتکار پشت سر گذاشت. در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید. اگر کمی خوش‌شانس باشید و برای نشان دادن استعدادتان به دنیا از هیچ تلاشی دریغ نکنید، آن وقت شما هم می‌توانید ده‌ها میلیون دلار را به جیب بزنید. فقط کافی است به جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence)، ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) و اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) نگاه کنید که بیشترین دستمزد را در بین بازیگران زن هالیوود در سال ۲۰۱۶ میلادی دریافت می‌کنند.

مجله فوربز تایید کرد که برای دومین سال پیاپی، جنیفر لارنس تبدیل به پر درآمدترین بازیگر در بین همکاران خود شده است و این‌طور که معلوم است، او فاصله چندین میلیون دلاری با نزدیک‌ترین رقیب خود دارد. سوال این است که لارنس در این ۱۲ ماه چه کاری کرده‌است که چنین درآمدی به دست آورده‌است ؟

bacd29561b6db24ee05a82a92d09614cc8adb68b

جواب ای سوال بسیار ساده است. بخشی از درآمد ۴۶ میلیون دلاری این بازیگر در سال جاری، مدیون فروش جهانی ۶۵۳ میلیون دلاری Hunger Games: Mockingjay Part 2 است. همچنین حضور او در فیلم Passengers نیز ۲۰ میلیون دلار برای او به ارمغان آورده‌است. البته اگر بخواهیم به درآمد او در سال ۲۰۱۵ نگاه کنیم، می‌بینیم که درآمد امسال، چیزی حدود ۶ میلیون دلار، از سال قبل کمتر است.

۲f7fe92a95a4819969b3b6a881fc4287d18adbd1

نفر دوم در این لیست ملیسا مک‌کارتی است که با درآمد ۳۳ میلیون دلاری در ۱۲ ماه، موفق به رسیدن به این رتبه شده‌است. البته این درآمد نسبت به ۱۰ میلیون دلاری که در ۲۰۱۵ به دست آورده‌بود، رشد چشم‌گیری را نشان می‌دهد که بیشتر آن به خاطر حضورش در فیلم جدید Ghostbusters است. او برای حضور در این فیلم چیزی حدود ۱۴ میلیون دلار دستمزد دریافت کرده‌است. بخش دیگری از این درآمد نیز مربوط به فیلم The Boss «رئیس» است که خود کار نویسندگی، تهیه‌کنندگی و بازیگری را در آن بر عهده داشته‌است.

۷۴۸۷۰fc064a8e14a965d074982c62dc735e15e52

صعود مک‌کارتی به رده دوم باعث شد که اسکارلت جوهانسون با درآمد ۲۵ میلیون دلاری خود در سال جاری، به رده سوم سقوط کند. همانند سال گذشته، حضور او در نقش Black Widow در فیلم Captain America: Civil War، این درآمد را برای او به همراه داشته‌است. البته حضور او در فیلم‌های Hail, Caesar و The Jungle Book نیز در رسیدن به این درآمد بی‌تاثیر نبوده‌است.

منبع cinemablend

Save

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    لارنس یه جورایى حقشه ولى متاسفانه چند تا فیلم اخیر فقط خودش رو داره تکرار مى کنه.
    ملیسا مک کارتى هم توى جاسوس عالى بود ولى من شخصا از فیلم رییس خوشم نیومد.
    اسکارلت جوهانسون هم بلک ویدوى خوبیه و البته با عکسى که ازش سر صحنه روح در پوسته منتشر شده، به نظر مى یاد با تمام اعتراضات بهش براى سفید کردن یه انیمه آسیایى، اما کارش خوب از آب در اومده و شبیه مانگا/فیلم و سریالش شده. احتمالاً سال آینده هم دوباره توى لیست ببینیمش.