Creed 2 می‌رود تا یک فیلم بد از راکی باشد!

20 January 2018 - 17:13

Creed 2 «کرید ۲» یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ است اما همانطور که فرایند تولید آن پیش می‌رود، نشانه‌هایی نمایان می‌شود که ممکن است موجب ایجاد اختلال در فرانچایز راکی (Rocky) بکند. به لطف رایان کوگلر (Ryan Coogler) نویسنده و کارگردان Creed و درخشش مایکل بی جوردن (Michael B. Jordan) پسر آپولو کرید (Apollo Creed)، این فرانچایز از مسیر اصلی خودش کمی فاصله گرفت. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

طبیعتا، پس از جلب نظر منتقدان و موفقیت در باکس آفیس (و همچنین جوایز نفیسی که سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) به نوبه خود بعنوان نقش راکی بالبوآ (Rocky Balboa) گرفت)، دنباله‌ای برای «کرید» در راه است. Creed 2 در بیست و یکم ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ اکران می‌گردد و در آن مایکل جوردن و تسا تامسون (Tessa Thompson) باز هم خواهند درخشید و استیون کپل جونیور (Steven Caple Jr) کارگردان ٖآن است و استالونه نیز علاوه بر ایفای نقش، نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ی آن است. کوگلر نیز تهیه‌ی کننده‌ی اجرایی آن خواهد بود.

استالونه خاطر نشان کرده است که  «کرید ۲» دنباله‌ای از فیلم «راکی ۴» خواهد بود چرا که آدونیس (Adonis) باید پسر ایوان دراگو (Ivan Drago) باشد. اگرچه ما هرگز به طور جدی به این موضوع نگاه نمی‌کنیم اما اکنون این اتفاق افتاده است. فلوریان مانتینو (Florian Munteanu) نقش ویتور دراگو (Vitor Drago) را بازی خواهد کرد که نقش منفی «کرید ۲» در کنار دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) بعنوان ایوان است.

اگر برایتان سوال است که Creed چگونه فرانچایز راکی را نجات داد ادامه‌ی مطلب را مشاهده بفرمایید.

 قبل از Creed،کار راکی تمام بود. کاملا تمام. بعد از سال ۱۹۸۰، این سری از یک برنده‌ی جایزه‌ی اسکار به یک شوخی تبدیل شد. تا اینکه در سال ۱۹۹۰ «راکی ۵» آمد. اگرچه از تاریخ اکران این فیلم مدت زیادی می‌گذرد اما میراث آن از بین نرفت.

«راکی ۴» این موضوع را تایید می‌کند. راکی بالبوآ (سیلوستر استالونه) با خانواده‌اش، زندگی شاد و آرامی را سپری می‌کند اما دوست و رقیب سابق او یعنی آپولو کرید، تصمیم گرفته تا پس از مدتها دوباره به رینگ مسابقه بازگشته و نبردی با بوکسور جوان و قدر روسی به نام ایوان دراگو (دولف لاندگرن) داشته باشد، غافل از این‌که این اخرین مبارزه اوست.

اما چیزی که «کرید» را موفق کرد شاید فیلم ششم باشد. فیلم سال ۲۰۰۶ یعنی «راکی بالبوآ» سعی کرد که راه را برای فیلم‌های بعدی بازکند. این کار با کشته شدن آدریان (Adrian) در این فیلم صورت گرفت. «کرید» در اصل «راکی ۴» را با احساسات و همچنین گذشته‌ی آدونیس در یک دنیای بسیار بزرگ ترکیب کرد و  تلاش‌های یک پسر برای بدست آوردن اصالت خانوادگی‌اش را به تصویر کشید.

«کرید» تنها یک فیلم برای ادامه‌ی کار یک فرانچایز نبود. این فیلم گذشته‌ی فرانچایز را بهبود بخشید و دنیای تازه‌ای برای آن ایجاد کرد.شاید به همین دلیل است که پیشرفت دراگو نگران کننده است.

 

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.