جرارد باتلر می‌گوید فیلم How To Train Your Dragon 3 بهترین اثر این مجموعه است

20 January 2018 - 20:42

جرارد باتلر (Gerard Butler) در مصاحبه‌ای اختصاصی گفته که حس می‌کند فیلم How To Train Your Dragon 3 «چگونه اژدهای خود را تعلیم دهیم ۳» محصول کمپانی دریم‌ورکز (Dreamworks) بهترین اثر این فرنچایز تاکنون است. فیلم «چگونه اژدهای خود را تعلیم دهیم ۳» داستانی که در سال ۲۰۱۰ آغاز شد را ادامه می‌دهد. در یک دنیای سحرآمیز که انسان و اژدها در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند، پسر جوانی به نام هیکاپ (Hiccup) به اهالی دهکده‌ی خود می‌آموزد که چگونه به جای جنگیدن با اژدهایان، آن‌ها را رام کنند. فیلم اصلی این مجموعه در سال ۲۰۱۰ به موفقیت عظیمی دست یافت و این موفقیت با «چگونه اژدهای خود را تعلیم دهیم ۲» نیز ادامه پیدا کرد. قسمت دوم حتی ۱۰۰ میلیون دلار بیش‌تر از قسمت اول فروش کرد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

با توجه به موفقیت‌های دو فیلم نخست مجموعه، جای تعجب نیست که برنامه‌ریزی‌ها برای ساخت قسمت سوم نیز انجام گرفته است. تاریخ اکران «چگونه اژدهای خود را تعلیم دهیم ۳» تاکنون چندین بار عقب افتاده است اما در حال حاضر قرار است مارس ۲۰۱۹ اکران شود. جی باروشل (Jay Baruchel) که صداپیشگی هیکاپ را برعهده دارد، پیش از این گفته که به اعتقاد او فیلم سوم مجموعه، قدرتمندترین اثر این فرنچایز است و اکنون به نظر می‌رسد که جرارد باتلر نیز با او هم‌نظر است.

جرارد باتلر در مصاحبه‌ای اختصاصی با اسکرین‌رنت (ScreenRant) درباره‌ی فیلم جدیدش Den of Thieves به کار صداپیشگی‌اش در فیلم «چگونه اژدهای خود را تعلیم دهیم ۳» نیز اشاره کرد و این فیلم را زیبا خواند.

من به تازگی کار صداپیشگی مربوط به بخش‌های خودم را در این فیلم به پایان رساندم. فیلم بسیار زیبایی است و فکر می‌کنم بهترین اثر مجموعه باشد.

باتلر از فیلم نخست این مجموعه صداپیشگی کاراکتر استویک (Stoick) را بر عهده داشته است. استویک جان خود را برای نجات هیکاپ در قسمت دوم فدا کرد. بنابراین باید در قسمت سوم به طور کامل در فلاش‌بک حضور داشته باشد. البته امکان حضور او در رویا، در قالب روح و یا توهم نیز وجود دارد، در واقع به صورت تمام شیوه‌هایی که کاراکترهای مرحوم می‌توانند به یک فرنچایز برگردند.

اظهار نظر باتلر به این معناست که اکنون دو نفر از بزرگ‌ترین ستارگان این فرنچایز، قسمت سوم را بهترین اثر مجموعه می‌دانند که این تمجید بسیار بزرگی است. معمولا فرنچایزها در گذر زمان افت می‌کنند، خصوصا آن‌هایی که از ابتدا برنامه‌ای برای فرنچایز بودن نداشته‌اند اما به نظر می‌رسد که مجموعه فیلم «چگونه اژدهای خود را تعلیم دهیم» خلاف این قاعده‌ی مرسوم عمل کرده است. قسمت سوم ظاهرا سرانجامِ داستان هیکاپ نیز خواهد بود با این اوصاف احتمالا قسمت چهارمی در کار نیست. اما اگر فیلم چهارمی در کار باشد، احتمالا داستان کاملا متفاوتی خواهد داشت.

البته این امکان نیز وجود دارد که ستارگان فیلم صرفا در حال بازاریابی برای فیلم باشند، خصوصا که تاریخ اکران آن بارها به تعویق افتاده است. با تمام این اوصاف امیدواریم که «چگونه اژدهای خود را تعلیم دهیم ۳» به توقعات ایجاد شده از آن پاسخ مناسبی بدهد.

منبع:ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.