لیندسی لوهان اعلام کرد که به بازی در نقش Batgirl علاقه‌‌مند است

20 January 2018 - 20:51

لیندسی لوهان (Lindsay Lohan) از مشکلی که در گذشته پیش آمده و مانع حضور او در مجموعه‌های پرطرفدار می‌شود، رنج می‌برد (مانند بازی در نقش Batgirl). این بازیگر از اواخر دهه ۹۰ میلادی و اوایل سال‌‌های ۲۰۰۰ شروع به کسب شهرت کرد و در فیلم‌هایی همچون The Parent Trap و Freaky Friday بازی کرد، البته اگر بخواهیم مشهور‌ترین فیلمی که او تا به الان بازی کرده را نام ببریم باید به فیلم Mean Girls اشاره کنیم که او در آن فیلم در نقش نوجوانی به نام Cady Heron در کنار ریچل مک‌آدامز (Rachel McAdams)، لیزی کاپلان (Lizzy Caplan) و تینا فی (Tina Fey) بازی کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

لوها هفته گذشته مردم را شوکه کرد و گفت که می‌‌‌خواهد در نقش Barbara Gordon یا به عبارتی همان Batgirl در فیلمی که قرار است توسط ویدون (Whedon) ساخته شود بازی کند، اگرچه ممکن است این خواسته‌ی لوهان را کسی جدی نگیرد و اسم او از لیست کاندیدا فورا خط بخورد اما او می‌‌خواست به مردم نشان دهد که برای بازی در این نقش بسیار جدی است.

در برنامه اخیر The Wendy Williams Show لیندسی لوهان به این موضوع مستقیما اشاره کرد که از اتفاقی که در گذشته رخ داده و کار حرفه‌ای او را مورد تزلزل قرار داده ناراحت است، چرا که شاید مانع ایفای نقش او در نقشی همچون Batgirl شود.

لوهان گفت که:

من اصلا از این موضوع خوشم نمی‌آید که مردم اتفاقات گذشته را مجدد بازگو می‌کنند، این موضوعی که شما درباره‌ی آن بحث می‌کنید مربوط به خیلی وقت پیش است نه الان، و من ترجیح می‌دهم و می‌‌خواهم که درباره‌ی کاری که در آینده می‌خواهم انجام دهم تمرکز کنم و هر وقت مردم آن موضوعات قدیمی هم‌چون داستان زندان و کار‌های اشتباه من را بازگو می‌کنند من درس‌هایی که باید یاد بگیرم را یاد می‌گیرم. با این وجود شاید مردم من را بر روی صحنه و در فیلم‌های Batgirl و یا Mean Girls 2  ببینند، موضوع ناخوشایندی برایشان باشد چرا که آن‌‌ها منفی‌نگر هستند ولی من به زندگی نگاهی منفی ندارم و روند زندگیم را با افکار منفی پیش نمی‌برم.

جدا از مسئله‌ای که در گذشته برای لوهان پیش آمده و مانعی بزرگ بر سر راه او است تا در نقش Batgirl بازی کند، ویدون قبلا گفته بود که او میخواهد بازیگری ناشناس را در نقش Batgirl بر سر صحنه بیاورد، در صورتی که لوهان شخصیتی مشهور است و در کنار آن نیز گذشته‌ی او نیز مسئله است. اگر او به طریقی بتواند دوباره پا به عرصه‌ی بازیگری بگذارد و این نقش را ایفا کند، اولین بار نخواهد بود که بازیگری (چه زن و چه مرد) به لطف فیلمی که از کمیکی ساخته می‌شود توانسته باشد شروعی مجدد بر کار حرفه‌ای خود داشته باشد، مثال واضح آن رابرات داونی جونیور (Robert Downey Jr)‌ است.

اگرچه هنوز هیچ خبری رسمی درباره‌ی Batgirl لو نرفته است اما در سال ۲۰۱۷ تایید شد که فیلمی است با همکاری دو استودیو برادران وارنر و DCEU و این به این معنا است که روند ساخت این فیلم آغاز شده و به زودی شاهد توسعه‌‌ی این فیلم خواهیم بود.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.