کن واتانابه به جمع بازیگران Detective Pikachu پیوست

20 January 2018 - 23:12

بنابر اخبار جدید منتشر شده، کن واتانابه (Ken Watanabe)، بازیگر معروف ژاپنی، به جمع بازیگران فیلم لایواکشن Detective Pikachu «کارآگاه پیکاچو» پیوسته است. این  فیلم براساس مجموعه‌ بازی‌های محبوب Pokémon ساخته شده است. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

بر اساس گزارش‌های هالیوود ریپورتر، کن واتانابه هم به بازیگران این فیلم اضافه شده است تا در کنار رایان رینولدز در آن به ایفای نقش بپردازد. این فیلم در تاریخ ۱۰ مه ۲۰۱۹ در آمریکا اکران خواهد شد. بسیاری از دوستداران بازی‌ها و طرفداران، با این سری محبوب آشنایی دارند. علاوه بر سری بازی‌های اصلی این مجموعه، عرضه Pokémon Go، توانست سروصدای زیادی به پا کند و بازار بازی‌های موبایلی را در اختیار بگیرد. به همین خاطر، احتمالاً این طرفداران می‌دانند که پیکاچو یکی از گونه‌های معروف پوکیمان‌ها است. کارآگاه پیکاچو یک محقق است که مهارت خوبی در پیدا کردن چیزهای گمشده دارد. کن واتانابه در نقش شخصیتی به نام کارآگاه یوشیدا ایفای نقش خواهد کرد.

Detective Pikachu «کارآگاه پیکاچو» که توسط لجندری اینترتینمنت ساخته خواهد شد، اولی فیلم لایواکشنی خواهد بود که قرار است براساس این سری پرطرفدار تولید شود و بازیگرانی نظیر رایان رینولدز (Ryan Reynolds) از فیلم ددپول، جاستیث اسمیت (Justice Smith) از فیلم پارک ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده و کاترین نیوتن از سریال دروغ‌های کوچک بزرگ در آن ایفای نقش خواهند کرد. راب لترمن (Rob Letterman) فیلم را کارگردانی می‌کند و نیکول پرلمن (Nicole Perlman) و الکس هرش (Alex Hirsch) وظیفه‌ی نویسندگی سریال را برعهده دارند.

کن واتانابه بیش‌تر برای ایفای نقش در فیلم‌های نظیر Inception «تلقین»،  The Last Samurai «آخرین سامورایی» (که برای این فیلم نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد اسکار هم شد)، Transformers: Age of Extinction «تبدیل‌شوندگان: عصر انقراض» و Godzilla «گودزیلا» شناخته می‌شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.