گزارش: فیلم انفرادی از بیوه‌ی سیاه در سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود

21 January 2018 - 17:05

گزارشی جدید حاکی از آن است که احتمال اکران یک فیلم از Black Widow «بیوه‌ی سیاه» در سال ۲۰۲۰ وجود دارد. استودیو مارول نهایتا پس از سال‌ها، به سمت ساخت یک فیلم انفرادی با درخشش اسکارلت جانسون (Scarlett Johansson) در نقش ناتاشا رومانوف (Natasha Romanoff) ملقب به بیوه‌ی سیاه رفت. این استودیو اخیرا جک شافر (Jac Schaeffer) را برای نوشتن فیلم‌نامه‌ی «بیوه‌ی سیاه» استخدام کرده است و قرار است که شافر به زودی با جانسون برای بحث در مورد جزئیات کار، ملاقاتی داشته باشد. برای آگاهی از جزئیات خبر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

بیوه‌ی سیاه یکی از ابر قهرمان‌های اصلی دنیای سینماتیک مارول است. اسکارلت جانسون کارش را از فیلم Iron Man 2 «مرد آهنی ۲» از جان فاورو (Jon Favreau) آغاز کرد. در حالی که هواداران، سال‌ها منتظر ساختن یک فیلم انفرادی از این شخصیت بودند، این استودیو نهایتا در هفته‌ی گذشته کار ساخت را آغاز کرد. متاسفانه، هیچ تضمینی وجود ندارد که این فیلم ساخته شود، اما از شواهد این طور پیداست که این فیلم در چند سال آینده اکران می‌گردد.

Daily Mail گزارش می‌کند که استودیو مارول برنامه دارد که فیلم «بیوه‌ی سیاه» را در سال ۲۰۲۰ به روی پرده‌ی سینما ببرد و کار بر روی فیلم‌نامه اکنون در حال انجام شدن است. قطعا مرحله‌ی بعدی انتخاب یک کارگردان و تیمی از تهیه‌ کنندگان برای فیلم است. این فیلم اگر بخواهد در سال ۲۰۲۰ اکران یابد و یکی از سه تاریخ اکران مرموز مارول برای آن باشد، باید در سال ۲۰۱۹ به مرحله‌ی تولید برسد.

در این لحظه، تنها فیلمی از مارول که برای اکران در ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است، Guardians of the Galaxy Vol. 3 «نگهبانان کهکشان ۳» از جیمز گان (James Gunn) است. از آنجا که فیلم «نگهبانان کهکشان ۲» در ماه مه سال ۲۰۱۷ اکران شد و در باکس آفیس نیز به خوبی عمل کرد، مارول ممکن است بخواهد دنباله‌ی آن را در مه ۲۰۲۰ به اکران در بیاورد. این به آن معناست که اگر «بیوه‌ی سیاه» بخواهد در سال ۲۰۲۰ پخش شود، باید یا در ماه آگوست اکران شود یا نوامبر. با توجه به اینکه Doctor Strange «دکتر استرنج» در ماه نوامبر ۲۰۱۶ منتشر شد، ممکن است که مارول Doctor Strange 2 «دکتر استرنج ۲» از اسکات دریکسون (Scott Derrickson) را در همان ماه در سال ۲۰۲۰ به روی پرده‌ی نقره‌ای ببرد که در این صورت تنها ماه آگوست برای «بیوه‌ی سیاه» باقی می‌ماند.

فیلم «بیوه‌ی سیاه» هنوز در مراحل ابتدایی توسعه‌ی خودش است و به طور رسمی توسط مارول معرفی نشده است.  البته این فیلم می‌تواند در سال ۲۰۲۱ نیز به اکران در بیاید. در هر صورت باید منتظر بمانیم و ببینیم چه خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.