فصل دوم انیمه Marvel Future Avengers تابستان امسال پخش خواهد شد

21 January 2018 - 20:14

روز شنبه شبکه‌ی Dlife اعلام کرد که فصل دوم انیمه Marvel Future Avengers (که فصل اولش اخیرا از این شبکه پخش می‌شد و داستانش بر مبنای کتاب‌های کمیک مارول بود) ساخته خواهد شد. فصل دوم انیمه‌ی Marvel Future Avengers تابستان امسال از شبکه‌ی Dlife پخش خواهد شد، همچنین همین شبکه ویدیویی خبری از فصل دوم این مجموعه منتشر کرد که فقط در کشور ژاپن قابل مشاهده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

صداپیشگانی که مجدد در فصل دوم همکاری خواهند کرد عبارت‌اند از:

ایجی هاناوا (Eiji Hanawa) در نقش Iron Man، کازوهیرو ناکایا (Kazuhiro Nakaya) در نقش Captain America، یاسویوکی کاسه (Yasuyuki Kase) در نقش Thor، کنیچیرو ماتسودا (Kenichirou Matsuda) در نقش Hulk، کاوری میزوهاشی (Kaori Mizuhashi)‌ در نقش Wasp، آکی کانادا (Aki Kanada) در نقش Makoto، آتسوشی تامارو (Atsushi Tamaru) در نقش Adi و جوری کیمورا (Juri Kimura) در نقش Kuroe.

کارگردانی فصل دوم این انیمه همانند فصل اول آن برعهده‌ی یوزو ساتو (Yuzo Sato) است و فیلم‌نامه‌ی انیمه را نیز نویسنده‌ای ژاپنی به نام ریو کینگ (Ryuu King) خواهد نوشت. تاکاهیرو اومهارو (Takahiro Umehara) نیز همانند فصل اول طراحی شخصیت‌‌های این انیمه را برعهده دارد.

فصل اول این انیمه در ماه جولای سال گذشته از شبکه Dlife پخش شده بود.

داستان این انیمه روایت پسر جوانی به نام Makoto است که به علت آزمایش بر روی ژنی شیطانی توانست قدرت‌های ماورا‌طبیعی زیادی را از آن خود کند. Makoto و چند جوان دیگر به عنوان شاگرد و تازه‌کار به جمع انتقام‌جویان می‌پیوندند که نامشان Future Avengers است. این انیمه به نمایش جنگ Makoto و دیگران در مقابل دشمنان می‌پردازد و در این بین آن‌ها زیرنظر انتقام‌‌جویان همچون Iron Man و Hulk و دیگر افراد این گروه رشد می‌کنند.

تروآکی میزونو (Teruaki Mizuno) ورژن مانگای (داستان‌‌‌های مصور ژاپنی) این انیمه را طراحی کرده است.

منبع: animenewsnetwork

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.