استیون اسپیلبرگ احتمالا West Side Story را بعد از Indiana Jones 5 می‌سازد

21 January 2018 - 21:00

برنامه‌های آینده استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) شامل بازسازی West Side Story بعد از ساختن Indiana Jones 5 می‌باشند. بازسازی این فیلم موزیکال رویای بلند مدت این کارگردان افسانه‌ای است که مشهور به ساخت فیلم‌های بلاک‌باستر مدرن است. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم West side Story که اقتباسی از برنامه Broadway در سال ۱۹۵۷ است، اولین بار در سال ۱۹۶۱ اکران شد، و نسخه مدرنی از رومئو و ژولیت شکسپیر می‌باشد. این فیلم موزیکال داستان کلاسیکی در منهتن با دشمنی میان دو خانواده قدرتمند ایتالیایی است که با مبارزه میان دو باند مخالف، The Sharks و The Jets، آغاز می‌شود. تونی و ماریا در میانه این نزاع دستشان رو می‌شود و داستان عاشقانه آن‌ها درست مانند داستان شکسپیر به تراژدی تبدیل می‌شود.

سایت خبری ددلاین این داستان را با توجه به برنامه اسپیلبرگ به دنبال انتشار اولین فیلم جدید که اقتباسی از رمان Ready Player One است، منتشر کرده است.‌ اسپیلبرگ برای امضای قرارداد سری جدید Indiana Jones که قرار است سال ۲۰۲۰ اکران شود، آماده است. هریسون فورد (Harrison Ford) در این فیلم حضور خواهد داشت اگرچه شایعه شده اسپیلبرگ و جورج لوکاس (George Lucas) به دنبال ساخت ریبوت این فرنچایز با بازیگر دیگری در نقش ماجراجو/باستان‌شناس اصلی هستند.

اگرچه اسپیلبرگ از صحبت کردن درباره برنامه‌هایش خودداری کرده اما داشتن رویای بازسازی West Side Story را تایید کرده است. گفته می‌شود او در حال بررسی چندین پروژه است اما سری پنجم Indiana Jones قطعا گزینه بعدی در لیست اوست. این سرعت کار برای اسپیلبرگ که مشهور به زدن رکورد باکس‌آفیس در سال ۱۹۹۳ با فیلم Jurassic Park قبل از بردن چند جایزه اسکار برای Schinder’s List، که پشت سر هم ساخت، معمول است.

فیلم West Side Story برخلاف موفقیتش، پروژه‌ی احساسی عجیبی برای این کارگردان که تاکنون فیلم موزیکال نساخته، بنظر می‌رسد. مسئله در واقع این است که West Side Story فیلم کلاسیکی است که برای حضور در The National Film Registry در سال ۱۹۹۷ انتخاب شده و از نظر کتابخانه کنگره ایالت متحده فیلم بسیار فرهنگی و برجسته‌ای است. این فیلم ۱۰ اسکار از جمله جایزه بهترین فیلم را از آن خود کرده است.

از سوی دیگر، فیلم‌های موزیکال بعد از اکران La La Land و The Greatest Showman دوباره در هالیوود رونق پیدا کرده‌اند. با اینکه اسپیلبرگ هیچوقت قبلا فیلم موزیکال نساخته اما قطعا می‌داند چطور چنین فیلمی را هدایت کند. و اگر فقط یک کارگردان باشد که بتواند کلاسیکی مانند West Side Story را بهتر بسازد، قطعا آن کارگردان، استیون اسپیلبرگ است.

منبع: screenrant

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.