ویدئو جدیدی از Rampage منتشر شد

22 January 2018 - 23:05

نیو لاین سینما ویدئو جدیدی از فیلم Rampage در طول مراسم Championship Sunday منتشر کرد که می‌توانید در انتهای خبر آن را مشاهده کنید. این فیلم براساس بازی ویدئویی سال ۱۹۸۶ است و ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ اکران می‌شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بازیگران این فیلم عبارتند از: داین جانسون (Dwayne Johnson)، بازیگر نامزد اسکار فیلم Moonlight، ناومی هریس (Naomie Harris)، مالین آکرمن (Malin Akerman) بازیگر سریال Billions، جیک لسی (Jake Lacy) بازیگر سریال Girls، جو منگانیلو (Joe Manganiello) بازیگر سریال True Blood و جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) بازیگر سریال The Walking Dead، همچنین پی. جی. بیرن (P. J. Byrne) بازیگر فیلم The Wolf of Wall Street، مارلی شلتون (Marley Shelton) بازیگر فیلم Solace، برنین هیل (Breanne Hill) بازیگر فیلم San Andreas، جک کوید (Jack Quaid) بازیگر فیلم The Hunger Games: Catching Fire، و مت جرالد (Matt Gerald) بازیگر سریال Daredevil.

دیویس اُکوی مردی است که از مردم دوری کرده و ارتباط نزدیکی با جورج، گوریل باهوش و غیرعادی، دارد که از زمان تولدش مراقبش بوده است. اما آزمایش ژنتیکی انجام شده روی این حیوان او را به هیولای وحشی تبدیل کرده است. همه چیز زمانی بدتر می‌شود که مشخص می‌گردد طعمه‌های دیگری نیز وجود دارند. درحالیکه این هیولاهای تازه خلق شده آمریکا شمالی را پر کرده‌اند و هرچه سر راهشان باشد را نابود می‌کنند، اُکوی با مهندس ژنتیک بی نام و نشانی برای حفاظت از پادزهر همکاری کرده و نه تنها برای توقف فاجعه جهانی بلکه نجات موجودی که زمانی دوستش بوده مبارزه می‌کند.

مارکوس ویسیدی (Marcus Viscidi)، داین جانسون، دنی گارسیا (Dany Garcia) و جف فیرسون (Jeff Fierson) به همراه ویندی جیکوبسون (Wendy Jacobson) تهیه کنندگان اجرایی این کار هستند. فیلمنامه کار را ریان انجل (Ryan Engle) و آدام استیکل (Adam Sztykiel) نوشته‌اند.

اصلی Rampage که سال ۱۹۸۶ اکران شد، بازیگران را تحت کنترل یکی از سه هیولا: گوریل بزرگی به نام جورج، مارمولک بزرگی به نام لیزی یا گرگ بزرگی به نام رالف قرار داد. در این بازی این هیولاها در طول ایالت متحده می‌دویدند و با نظامیان جنگیده و راهنماهای اصلی را خراب می‌کردند. چندین دنباله تحت این عنوان ساخته شدند، و هیولاهای دیگری نیز به آن اضافه کردند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.