نمایش جدیدی از فیلم Ready Player One عرضه شده است

22 January 2018 - 23:00

استودیو برادران وارنر تبلیغ جدیدی از فیلم Ready Player One در روز یکشنبه به نمایش گذاشتند که شما می‌‌توانید در انتهای متن شاهد آن باشید. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند عبارت‌‌اند از: تای شریدن (Tye Sheridan)، الیویا کوک (Olivia Cooke)، مارک لایرنس (Mark Rylance)، سیمون پگ (Simon Pegg)، تی‌جی میلر (T.J. Miller)، هانا جان کامن (Hannah John-Kamen)‌ و بن مندلسون (Ben Mendelsohn).

ماجرای فیلم مربوط به سال ۲۰۴۵ است، زمانی که دنیا پر از شورش شده، مردم در این بین راه نجات خود را رفتن به دنیایی واقعیت مجازی می‌دانند که توسط فردی مستعد و عجیب به نام James Halliday ساخته شده است. وقتی Halliday می‌میرد، چیزی از قبل به جای می‌گذارد و آن را مخفی می‌کند و اولین نفری که بتواند آن شی را پیدا کند، وارث دستاورد عظیم او خواهد شد و همین موضوع باعث می‌شود که در تمام دنیا مردم به دنبال آن شی باشند. در این بین جوانی قهرمان به نام Wade Watts تصمیم می‌گیرد که به دنبال این شی باشد و در این بین وارد عرصه‌ای خطرناک و نفس‌گیر می‌شود که اتفاقات آن در دنیایی فانتزی رخ می‌دهد که سرشار از راز‌ و خطر‌های تهدید‌کننده است.

این فیلم تولیدی از سه استودیو Village Roadshow Pictures، برادران وارنر و DreamWorks Pictures است، این فیلم توسط استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) کارگردانی شده کسی که در کنار دونالد د‌ لاین (Donald De Line) به تهیه‌کنندگی آن مشغول است. مدیر اجرایی نیز بروس برمن (Bruce Berman) است. فیلم‌نامه فیلم اقتباسی از رمانی است که توسط ارنست کلاین نوشته شده و نویسندگان این فیلم‌نامه عبارت‌اند ازکلاین، زاک پن‌ (Zak Penn) و اریک اسون (Eric Eason). آهنگساز این فیلم آلن سیلوستری (Alan Silvestri) است که آهنگ‌سازی سه‌گانه‌ی Back to the Future را برعهده داشته است.

فیلم Ready Player One در تاریخ ۳۰ مارس سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.