سلما بلیر بازیگر اصلی «هل بوی» در مورد ریبوت آن چه فکر می‌کند؟

23 January 2018 - 09:16

Hellboy  «هل بوی» در حال نزدیک شدن به مسیر اصلی خودش با کارگردانی نیل مارشال (Neil Marshall) در پشت صحنه و با درخشش دیوید هاربور (David Harbour) است. گفته می‌شود این ریبوت، بر روی بسیاری از هواداران فیلم اصلی «هل بوی» از گولرمو دل تورو (Guillermo del Toro) و همچنین بازیگر قدیمی آن خانم سلما بلیر (Selma Blair) تاثیر زیادی گذاشته است. در حقیقت، بلیر اخیرا در مورد این ریبوت جدید اظهار نظر کرده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

خدا شاهد است که مردم هوادار «هل بوی» و خب به طبع هوادار گولرمو هستند. بنابراین وقتی در بهترین فیلمی که برای هل بوی ساخته می‌شود نقشی نداریم، قلب ما شکسته می‌شود. من امیدوار بودم که بتوانم نقشی هر چند کوتاه در این دنیا داشته باشم. اما واقعا امیدوارم که مایک میگنولا (Mike Mignola) ایده‌ی خودش برای ساختن دنیایی تاریک‌تر از هل بوی را جامه‌ی عمل بپوشاند و مطمئنم او خواهد توانست و همچنین دیوید هاربور بهترین انتخاب است، اما قلب من شکسته است.

به نظر می‌رسد کاملا مشخص است که سلما بلیر در مورد این ریبوت جدید هل بوی چه حسی دارد. از یک سمت او حامی افرادی  مثل دیوید هاربور، نیل مارشال و مایک میگنولا است و علاقه مند به دیدگاه‌هایشان در مورد ساختن این ضد قهرمان قرمز رنگ است. اما از سمتی دیگر او دقیقا می‌داند سومین فیلم از سه‌ گانه‌ی هل بوی از گولرمو دل تورو چگونه باید باشد، در حالی که تصمیمات بین فیلم‌ساز و میگنولا همه چیز را عوض کرد.

 

جدای از نظرات سلما بلیر در مورد ریبوت «هل بوی»، به نظر می‌رسد که ما نباید انتظار داشته باشیم او نقشش را بعنوان لیز شرمن (Liz Sherman) از سر گیرد. پس از اعلام شدن ساخت این ریبوت (به جای ساختن فیلم سوم که بسیاری از هواداران و از جمله بلیر در پی آن بودند)، از این بازیگر پرسیده شد که آیا در کنار دیوید هاربور ظاهر می‌شود یا خیر؟ در پاسخ به این سوال بلیر گفت که قلب او با گولرمو دل تورو است و بدون او به این فرانچایز بر نخواهد گشت.

 

البته، هیچ کدام از این‌ها دلیلی بر این نیست که ما از آن‌چه که در دنیای هل بوی در حال رخ دادن است، نباید هیجان زده باشیم. تمام چیزهایی که ما در مورد این ریبوت یاد گرفته‌ایم، قول یک فضایی تیره‌تر و غرور آمیزتر را در مقایسه با آن‌چه دیده‌ایم می‌دهد و دیوید هاربور اخیرا قول داده است که عملکردی بسیار فیزیکی با عضلاتی واقعی داشته باشد.

بنابراین در حالی که ما سلما بلیر را در فیلم جدید از هل بوی به این زودی‌ها نخواهیم دید، شما می‌توانید او را در Mom and Dad «مادر و پدر» مشاهده کنید. فیلم جدید هل بوی در یازدهم ژانویه‌ی ۲۰۱۹ میلادی اکران می‌گردد.

منبع: Cinemablend
برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.