تا عرضه فصل سوم سریال «شهرزاد» یک هفته بیشتر باقی نمانده است

22 January 2018 - 13:30

سومین فصل از سریال «شهرزاد» از دوشنبه نهم بهمن ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

به گزارش ایسنا، فصل سوم این سریال که به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی سید محمد امامی در بستری عاشقانه و تاریخی روایت می‌شود، از نهم بهمن‌ ماه در قالب نمایش خانگی و نمایش آنلاین منتشر می‌شود.

همچنین موزیک ویدئوی فصل جدید این سریال با عنوان «جمعه» با صدای محسن چاوشی از جمعه (ششم بهمن ماه) منتشر خواهد شد.

تصویربرداری فصل سوم سریال «شهرزاد» در سکوت خبری و همزمان با پخش فصل دوم این سریال از شهریور ماه آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد. اما هنوز اطلاعاتی درباره تعداد قسمت‌های این فصل و اینکه چند درصد از کار تصویربرداری شده، اعلام نشده است.

فصل اول این مجموعه با حضور بازیگرانی همچون علی نصیریان، ابوالفضل پورعرب، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و گلاره عباسی آغاز شد. اما فصل دوم بدون همراهی بازیگر اصلی این مجموعه علی نصیریان در نقش «بزرگ آقا» تولید شد که به اعتقاد بسیاری از مخاطبان عدم حضور این کارکتر «بزرگ آقا» در ادامه مجموعه آسیب‌های زیادی را به روند داستانی  سریال «شهرازد» وارد کرد.

هرچند که تلاش شد تا با بهره‌گیری از بازیگران جدیدی همچون رویا نونهالی در نقش خواهر «بزرگ آقا»، رضا کیانیان در تقش «شاپور بهبودی» و امیر جعفری در نقش «سروان آپرویز» در فصل دوم این سریال، جالی خالی «بزرگ آقا» پر شود، اما باز هم کمیت این مجموعه حداقل در چند قسمت نخست لنگ بود.

فصل دوم سریال «شهرزاد» در ۱۵ قسمت تولید و در تاریخ ۱۷ مهر ماه سال جاری آخرین قسمت آن توزیع شد. ادامه داستان این مجموعه در قالب فصل سوم از نهم بهمن روانه بازار می‌شود. همچنین قرار است جمعه (۶ بهمن ماه) نیز اولین قطعه و موزیک ویدئوی فصل سوم با صدای محسن چاوشی منتشر شود.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.