انیمه‌ی سریالی Dragon Ball Super ماه مارس به اتمام خواهد رسید، اما پایان کار انیمه نخواهد بود

23 January 2018 - 17:18

برای طرفداران پر و پا قرص دنیای انیمه این که بگوییم تنها چند قسمت از ادامه‌ی انیمه‌ی Dragon Ball Super مانده خبر بدی است و همچنین باید بگوییم اینکه آیا ادامه‌ای برای این فرانچایز و مجموعه‌ی Dragon Ball Super ساخته می‌شود کمی گنگ است چرا که هنوز خبری رسمی در این خصوص منتشر نشده، اما چیزی که ما درباره‌ی این مجموعه و آینده آن فکر می‌کنیم به این صورت است که در ماه مارس این مجموعه به اتمام می‌رسد و بیستمین انیمه‌ی سینمایی از این مجموعه در ماه دسامبر به نمایش گذاشته خواهد شد و پس از آن به ادامه‌ی ساخت انیمه‌ای سریالی از این مجموعه می‌پردازندو در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

آخرین قسمتی که از انیمه‌ی Dragon Ball Super پخش شد، قسمت ۱۲۴ بود و The Fiercely Overwhelming Assault! Gohan’s Last Stand!! نام داشت که داستان آن مربوط به تورنومنتی مبارزه‌ای بود که در آن از دنیا‌هایی مختلف افرادی حضور داشتند. باید بگوییم که بعد از اینکه این انیمه در ماه مارس (احتمالا ۲۵ مارس) به پایان برسد جای خود را به انیمه‌ی GeGeGe no Kitarō می‌دهد که از قبل تریلرش منتشر شده بود.

بیستمین انیمه‌ی سینمایی از این مجموعه که هنوز عنوانی رسمی برای آن منتشر نشده است، دسامبر امسال عرضه خواهد شد. آکیرا تورییاما (Akira Toriyama) که مانگای این مجموعه را می‌نویسد، این اواخر بر این موضوع تمرکز دارد که چرا Saiyan و پیروانش قوی‌ترینان تا به اینجای کار در دنیا‌‌‌های شناخته شده هستند. صرف‌نظر از اینکه آینده‌ی این فرانچایز و بیستمین قسمت از انیمه‌ی سینمایی آن همچنان روشن نیست، ساخت انیمه‌ی سریالی از این مجموعه کماکان ادامه خواهد داشت اما اینکه بازساخت و تکراری از گذشته و یا چیز دیگری است، باید صبر کنیم تا متوجه شویم.

تیم سازنده Dragon Ball Super در توییتی گفتند که:

از اینکه همیشه حامی ما بودید مچکریم.

مجموعه‌ی تلویزیونی انیمه‌ی Dragon Ball Super در ماه مارس به اتمام خواهد رسید و اختتامیه‌ی (به صورت جشن) آن در همان زمان خواهد بود، اما از شما پیشاپیش بابت اینکه همواره پشتیبان ما تا آخرین لحظات بودید ممنونیم.

ما در ماه دسامبر مجموعه‌ای سینمایی عرضه خواهیم کرد و بعد از آن نیز به ادامه‌ی ساخت انیمه‌ی سریالی از این فرانچایز ادامه خواهیم داد، پس منتظر خبر‌های جدید از ما باشید.

ما شاهد این خواهیم بود که چگونه در این هفت قسمت باقی مانده قدرت‌ها بالا پایین می‌شوند و قطعا در این قسمت‌‌های باقی‌مانده ما شاهد صحنه‌هایی شگفت‌انگیز‌تر از یاران باقی‌مانده Saiyan خواهیم بود. حتما نظر خود را درباره‌ی این انیمه و پایان آن در میان بگذارید.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.