دنی ویلنوو شاید Sicario 3 را کارگردانی کند

24 January 2018 - 16:45

دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) که به دلیل مشغله‌ی کاری نتوانست Sicario 2: Soldado «سیکاریو ۲: سولدادو» را کارگردانی کند، اکنون برای ساخت Sicario 3 «سیکاریو ۳» ابراز تمایل کرده است.  فیلم اصلی Sicario «سیکاریو»، تریلر پرتنشی بود که در آن امیلی بلانت (Emily Blunt) نقش مأمور اف‌بی‌آی (FBI) را بازی می‌کرد که به مأموریتی اسرارآمیز در مکزیک فرستاده می‌شود. درباره‌ی اهداف مأموریت چیز زیادی به او گفته نمی‌شود و او به سرعت پی می‌برد که در چه مهلکه‌ای گیر افتاده است. این فیلم به لطف نقش‌آفرینی ممتاز بازیگرانش از جمله بلانت، جاش برولین (Josh Brolin) و بنیسیو دل تورو (Benicio Del Toro) و کارگردانی دنی ویلنوو به یکی از تحسین‌شده‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۵ تبدیل شد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

دنیای غم‌افزای فیلم «سیکاریو» و کاراکترهای روح‌زده‌اش، گزینه‌ی مناسبی برای تبدیل شدن به یک فرنچایز به نظر نمی‌رسیدند اما فیلم «سیکاریو ۲: سولدادو» به سرعت توانست چراغ سبز استودیو را جلب کند. بلانت برای ایفای دوباره‌ی نقش بازنگشت که با توجه به تجربیات ناخوشایندی که کاراکترش در قسمت اول پشت سر گذاشت، قابل درک است که تمایلی برای متحمل شدن دوباره‌ی آن مشقات نداشته باشد. دنی ویلنوو نیز به دلیل این‌که درگیر ساخت فیلم Blade Runner 2049 «بلید رانر ۲۰۴۹» بود، نتوانست سکان هدایت قسمت دوم را بر عهده بگیرد و از این‌رو استفانو سولیما (Stafano Sollima) جایگزین او شد.

اگرچه قطعا نبود ولنوو در پشت دوربین «سیکاریو ۲» حس خواهد شد، اد مک‌دانل (Ed McDonnell)، تهیه کننده‌ی فیلم در مصاحبه‌ی جدیدی با امپایر (Empire) فاش کرد که این کارگردان مولف ممکن است برای کارگردانی فیلم سوم بازگردد.

ویلنوو دلش می‌خواست وقتش برای ساخت فیلم «سیکاریو ۲» خالی می‌بود. ما راجع به بازگشت او برای کارگردانی فیلم سوم نیز صحبت کردیم. او گفت اگر سرم خلوت باشد همین فردا این فیلم را خواهم ساخت. ما از همان اول می‌دانستیم زمانی که فیلمنامه فیلم دوم حاضر شود او مشغول ساخت «بلید رانر ۲۰۴۹» خواهد بود.

اگرچه بازگشت ویلنوو برای ساخت «سیکاریو ۳» فوق‌العاده خواهد بود اما برنامه‌ی کاری او تا چند سال آینده پر به نظر می‌رسد. ویلنوو چند سال گذشته را بی‌وقفه مشغول ساخت فیلم‌هایی نظیر Arrival «ورود»، «سیکاریو» و Enemy «دشمن» بوده است و افزون بر تمایل‌اش برای استراحتی کوتاه‌مدت، پروژه‌ی بعدی او فیلم Dune «ریگ روان» خواهد بود. «ریگ روان» براساس رمانی از فرانک هربرت (Frank Herbert) است و ویلنوو پیش از این آن را «پروژه‌ی تمام زندگی‌اش» نامیده است. این کارگردان همچنین قرار است که فیلم درجه ی آر (R) Cleopatra «کلوپاترا» را برای کمپانی سونی کارگردانی کند. او همچنین از کارگردانی فیلم James Bond 25 «جیمز باند ۲۵» نیز کناره‌گیری کرد. در حالی که مطابق گزارشات بهترین گزینه برای این کار بود.

گفته می‌شود که فیلم «سیکاریو ۲: سولدادو» فیلمی به‌مراتب تیره‌وتارتر از فیلم اصلی است و با وجود این‌که برولین و دل تورو در قسمت دوم نیز حضور دارند اما این فیلم دنباله‌ی شُسته‌رُفته‌ی قسمت قبل نخواهد بود و داستانی مجزا را دنبال خواهد کرد. اگر «سیکاریو ۳» ساخته شود و ویلنوو بتواند جایی برای ساخت آن در برنامه‌ی کاری‌اش پیدا کند، طرفداران فیلم شکایتی نخواهند داشت.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.