وقتی برادران روسو برای دیدن Black Widow هیجان دارند!

26 January 2018 - 12:57

در حالی که توجه‌ها به سمت فیلم ویژه Black Widow (بیوه‌ی سیاه) جلب می‌شوند، دو کارگردان استودیو مارول مشتاقانه منتظر آن هستند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این اساتید کسی نیستند به جز آنتونی و جو روسو که در حال حاضر به سختی روی پروژه‌های Avengers: Infinity War و Avengers 4 مشغل به کارند. اخیرا، هنگامی که از برادران روسو پرسیده شد که درمورد پروژه Black Widow چه حسی دارند، به نظر می‌رسید مشتاقانه منتظر بیوه‌ی سیاه اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) هستند. آنتونی روسو (Anthony Russo) گفت:

به طرز دیوانه کننده‌ای هیجان انگیز است.

جو روسو (Joe Russo)  نیز گفت که نمی‌تواند برای دیدن گذشته‌ی پر فراز و نشیب این شخصیت در مقیاسی جزئی‌تر صبر کند. او گفت:

ما بسیار برای دیدن آن خوشحال هستیم. شخصیت فیلم بسیار غنی و جالب است. شخصیتی که پیشینه‌ای منفی دارد، چیزهای زیادی برای گفتن هم دارد، و اسکارلت به خوبی این شخصیت را بازی کرده و مردم آنقدر به این شخصیت عادت کرده‌اند که میتوان گذشته‌ی این شخصیت را فراموش کرد. بنابراین داستان‌های پیچیده‌ی زیادی درباره شخصیتی که گذشته‌ای تاریک دارد میتوان گفت.

طرفداران مدت‌هاست که فیلمی ویژه‌ی شخصیت بیوه‌ی سیاه تقاضا می‌کنند و به نظر می‌رسد مارول اخیرا برای این پروژه قدم برداشته است. بیوه‌ی سیاه اسکارلت جوهانسون در تعدادی از فیلم‌های مارول حضور داشته. اولین آن Iron Man 2 و سپس The Avengers , America: Winter Soldier, Avengers: Age of Ultron, Captain America: Civil War. برادران روسو در دو نمونه از فیلم‌های ذکر شده با جوهانسون همکاری کردند و هم‌اکنون هم بر سر پروژه‌های Infinity Waar و Avengers 4 با او کار می‌کنند.

در حال حاضر جک اسکفر (Jac Schaeffer) برای نوشتن فیلم‌نامه به کار گرفته شده اما هنوز اسم کارگردانی برای این فیلم شنیده نشده است، با این شرایط، چنانچه بخواهند وعده‌ی انتشار در سال ۲۰۲۰ را برای طرفداران عملی کنند، بهتر است دیر یا زود نام یک کارگردان را بشنویم.

منبع: Comic Book

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.