فیلم‌برداری فیلم لایو-اکشن Detective Pikachu آغاز شد

25 January 2018 - 09:18

دو استودیو Legendary Entertainment و Universal Pictures اعلام کردند که عکس‌برداری‌های اصلی فیلم لایو-اکشن Detective Pikachu آغاز شده است. فیلم Detective Pikachu، اولین فیلمی است که از این فرانچایز مشهور ساخته می‌شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در این فیلم رایان رینولدز (Ryan Reynolds)، کن واتانابه (Ken Watanabe)، جاستین اسمیت (Justice Smith) و کاترین نیوتون (Kathryn Newton)‌بازی می‌کندد. کارگردانی این فیلم برعهده‌ی راب لترمن (Rob Letterman)‌ است که نویسندگی این فیلم را نیز در کنار نیکول پرلمن (Nicole Perlman) عهده‌دار است. فیلم Detective Pikachu در ۱۹ ماه می سال ۲۰۱۹ در آمریکای شمالی اکران خواهد شد.

پوکمون به مدت دو دهه است که در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی از تمام سنین دارد و توانسته تا به الان بیش از ۳۰۰ میلیون نسخه از بازی‌های ویدیویی خود را به فروش رساند و در حدود ۲۳.۶ میلیارد نیز کارت بازی به ۷۴ کشور دنیا ارسال کند. انیمه‌ی سریالی که از این فرانچایز ساخته شده شامل ۲۰ فصل بوده است و در مجموع باید اذعان کرد که مجموعه پوکمون یکی از مشهور‌ترین و موفق‌ترین‌ها در دنیای امروز است.

بازی Detective Pikachu اوایل امسال برای کنسول Nintendo 3DS نیز عرضه خواهد شد که در آنجا شخصیت جدیدی نیز معرفی خواهد شد. فیلمی که در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد الهام گرفته از این بازی خواهد بود.

مری پرنت (Mary Parent) و کال بویتر (Cale Boyter) تهیه‌کنندگان Detective Pikachu برای استودیو Legendary Entertainment هستند. جو کاراسیلو (Joe Caracciolo) و تسونکازو اشیهارا (Tsunekazu Ishihara) نیز مدیران اجرایی این فیلم هستند.

در ادامه‌ی تیم خلاق سازنده‌ی این فیلم جان متیسون (John Mathieson) به عنوان کارگردان عکس‌برداری‌های این فیلم حضور دارد و طراح نیز نیگل فلپس (Nigel Phelps) است. مارک سانگر (Mark Sanger) به عنوان ادیتور فیلم انتخاب شده است.جلوه‌‌های بصری فیلم نیز برعهده استودیو Moving Picture Company و Framestore است.

استودیو Universal Pictures مسئولیت پخش این فیلم در خارج از کشور ژاپن را برعهده دارد و توهو نیز فیلم را در کشور ژاپن توزیع خواهد کرد.

منبع : Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.