اولین تریلر برای Mission: Impossible 6 در راه است

25 January 2018 - 10:52

کارگردان کریستوفر مک کوآری (Christopher McQuarrie) خاطر نشان کرد اولین تریلر برای Mission: Impossible 6 «ماموریت غیر ممکن ۶» به زودی منتشر خواهد شد. این فرانچایز با بودجه‌ی بسیار بالایی ساخته شده است و همچنین با درخشش ستاره‌ای مثل تام کروز (Tom Cruise) در آن، این فیلم‌ها شروع به بزرگتر شدن کردند. مک کوآری برای کارگردانی فیلم ششم برگشته است و این کار او را به اولین کارگردانی تبدیل کرده است که دو فیلم «ماموریت غیر ممکن» را کارگردانی می‌کند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این دنباله‌، یکی از مورد انتظارترین بلاک باستر‌های سال ۲۰۱۸ است. موضوع مهم در ساخت این فیلم شکستن پای تام کروز در سال گذشته بود که روند فیلم‌برداری را با وقفه مواجه کرد. او اکنون کاملا سالم است و آن‌ها فیلم‌برداری را تمام کرده‌اند و به نظر می‌رسد که تریلر نیز در راه است.

مک کوآری در صفحه‌ی اینستاگرامش اشاره کرد که او در مراحل ویرایش و آخرین تغییرات روی اولین تریلر «ماموریت غیر ممکن ۶» است. این می‌تواند اولین تبلیغ تجاری رسمی برای فیلم باشد مگر این‌که قبل از آن عکس‌های تبلیغاتی منتشر شوند. این کارگردان در مورد این‌که این تریلر چه زمانی منتشر می‌گردد چیزی نگفت اما گزینه‌های زیادی روی میز است!

نزدیک‌ترین زمانی که می‌تواند این تریلر منتشر شود، می‌تواند در طی Super Bowl LII باشد. Super Bowl  همیشه عرصه‌ای است که استودیوها معمولا جلب نظر مخاطب در ٖآن را مد نظر قرار می‌دهند. شرکت پارامونت (Paramount ) به این معروف است که زمان‌های اقتصادی را خوب می‌شناسد! آن‌ها می‌توانند تریلر Cloverfield 3 را به جای آن منتشر کنند، اما زمان بندی مک کوآری نیز در اینجا وجود دارد.

اگر این تریلر با Super Bowl 52 منتشر نشود، پارامونت همچنان گزینه‌های دیگری برای زمان پخش آن دارد. آن‌ها می‌توانند چند هفته‌ای صبر کنند و آن را همراه با Black Panther «پلنگ سیاه» در سینماها نشان دهند. اگر آن زمان هم استودیو مایل به پخش نباشد، می‌تواند تنها یک هفته صبر کند و همزمان با اکران Annihilation آن را منتشر سازد. در هر صورت، ما یک قدم به دیدن این‌که اتان هانت (Ethan Hunt)، ایزلا فاوست (Isla Faust) و دیگران چه خواهند کرد نزدیک‌تر شدیم.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.