یادداشت پیمان معادی برای مانی حقیقی به بهانه تغییر تهیه‌کننده فیلم«بمب، یک عاشقانه»

24 January 2018 - 23:00

پس از آن که امروز مشخص شد تهیه‌کننده فیلم «بمب، یک عاشقانه» تغییر کرده و نام احسان رسول‌اف جایگزین مانی حقیقی خواهد شد، پیمان معادی با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود از مانی حقیقی تشکر کرد. معادی در این نامه آورده که احسان رسول‌اف از ابتدا قرار بود تهیه‌کننده فیلم او باشد، اما به دلیل نداشتن شرایط تهیه کنندگی، از مجوز تهیه‌کنندگی مانی حقیقی برای کلید زدن «بمب، یک عاشقانه» استفاده شده است.

معادی در یادداشت خود خطاب به مانی حقیقی نوشته:

«زمانی که تصمیم گرفتم «بمب، یک عاشقانه» را بسازم، مثل همه فیلم‌های دیگر، مثل همه کارگردان‌های دیگر به دنبال طی کردن مراحل قانونی رفتم. از ارائه درخواست پروانه ساخت گرفته تا ارائه فیلم نامه و البته تهیه‌کننده بودن احسان رسول اف. این آخری خودش مراحل اداری مجزا داشت فقط برای این که نام او بتواند بحق در تیتراز فیلم بیاید. خودت البته با این جور مراحل و اتفاقات آشنا هستی و نیاز نیست که برایت توضیح بیشتری بدهم.»

این بازیگر و کارگردان درباره نحوه ورود حقیقی به فیلم «بمب، یک عاشقانه» توضیح می‌دهد:

«در همین مرحله دوندگی‌های مکرر و استیصال بودم که یاد تو افتادم. تو و دوستان خوبى که این جور وقت‌ها بدون منت و اما و اگرى به داد آدم می‌رسند. از تو کمک خواستم و تو هم دریغ نکردی، اجازه دادی نامت را به عنوان تهیه‌کننده بیاورم تا برای ساخت فیلم منتظر مهر تایید شورا بر نام احسان رسول اف به عنوان تهیه‌کننده نباشم. حالا همه آن مراحل اداری طی شده و تا اینجا ختم به خیر، فقط مانده تشکر من از تو، بابت آن رفاقتی که به خرج دادی.»

او در پایان می‌نویسد:

«تا یادم نرفته راستی باید یک تبریک بالا بلند برای پذیرفته شدن فیلمت در بخش مسابقه جشنواره برلین هم بگویم. افتخار بزرگ دیگرى براى سینماى ایران. برایت از ته قلبم بهترین آرزوها را می‌کنم و باز صمیمانه ازت بابت برادرى و مهرت سپاسگزارم. امیدوارم وقتی با دست پر از برلین برگشتی، خیلی زود توی یکی از همین سینماهای تهرون به تماشای تازه‌ترین اثرت بنشینم و مثل همیشه با هم از اون گپ‌هاى باحال بزنیم.»

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.