نویسنده‌ی فیلم The Nest مشخص شد

25 January 2018 - 19:29

امرورز خبر رسید که امیلی و. گوردن (Emily V. Gordon) قرار است فیلمنامه‌‌ای از رمان The Nest (به نویسندگی Cynthia D’Aprix Sweeney) بنویسد. جیل سولووی (Jill Soloway) و آندرا اسپرلینگ (Andrea Sperling) به عنوان تهیه‌کنندگان این فیلم زیرنظر استودیوی تولیدی سولووی (Topple) کار می‌کنند. کارلی کاهان (Carly Kahane) مدیر اجرایی این پروژه خواهد بود. فیلم The Nest اولین فیلمی است که گوردن به طور مستقل روی آن کار خواهد کرد، فیلم قبلی او، فیلم The Big Sick بود که با بازخورد خوبی روبه‌رو شد. گوردن تا به الان برای ساخت فیلم The Big Sick چندین باز نامزد جوایز گوناگونی شد که شامل Academy Award و Gotham Award و حداقل سه جایزه دیگر می‌شود. همچنین این فیلم توانست جایزه‌ی بهترین فیلم کمدی را به انتخاب منتقدین از آن خود کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

هر خانواده مشکلات خاص خود را دارد اما خانواده‌ی Plumb در داشتن مشکلات پیشی گرفته و راه حلی هم برای حل آن دیگر وجود ندارد. در The Nest تنش و مشکلات به نقطه‌ی پایانی نزدیک می‌شود چرا که در یک بعد ازظهر سرد در شهر نیویورک اعضای خانواده‌ی Plumb دور هم جمع می‌شوند تا برادر بزرگترشان لئو که فردی بی‌ملاحظه است و تازه بهبود یافته را ملاقات کنند. مشکل از آنجایی شروع شده بود که چند ماه قبل وقتی لئو حال چندان خوشی نداشت به بیرون می‌رود و ناگهان به پشت ماشینی برخورد می‌کند و همین حادثه باعث می شود که سرمایه‌ی مشترک خانواده‌ی Plumb با مشکلاتی روبه‌رو شود.

رمان The Nest که بیش‌ از ۶ ماه پرفروش‌ترین کتاب لیست New York Times بود در گزینش barnes & noble discover great new writers بهترین شد و همچنین به عنوان یکی از بهترین کتاب‌های سال ۲۰۱۶ از دیدگاه مردم انتخاب شد. رمان The Nest به بیش از ۲۵ زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده است.

امیلی وی.گوردن قبلا مشاور خانواده بود اما در حال حاضر نویسنده و تهیه‌کننده است، او برای نمایش تلویزیونی The Carmichael Show از شبکه‌ی NBC و همچنین برای سریال Crashing از شبکه‌ی HBO نویسندگی کرده است. فعالیت قبلی او نیز فیلم The Big Sick بود که در کنار شوهرش کومیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) به نویسندگی آن فیلم پرداخت. فیلم The Big Sick توانست به فروش داخلی بیش‌از ۴۰ میلیون دلار دست پیدا کند و در صدر فیلم‌‌های مستقلی قرار داشت که در سال گذشته عرضه شده بود و همچنین این فیلم ساخته‌ی استودیوی Amazon توانست به امتیاز ۹۸٪ در Rotten Tomatoes دست یابد و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌ها در هفته‌ی اول فروشش شود. او (گوردن) و شوهرش خالق و تولید‌ کننده‌ی سه فصل از The Meltdown نیز هستند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.