مریل استریپ در فصل دوم سریال Big Little Lies بازی می‌کند

25 January 2018 - 20:37

سریال پر ستاره Big Little Lies شبکه HBO که برنده جایزه امی شد، بازیگر بزرگ دیگری را در اختیار گرفت: مریل استریپ (Meryl Streep). بله، درست شنیدید! بازیگری که سه بار اسکار گرفته را از صفحه تلوزیون خواهید دید. برای خواندن جزئیات بیشتر با سینماگیمفا همراه باشید.

استریپ قرار است نقش مری لوییز رایت، مادر پری رایت که فوت شده و نقشش را الکساندر اسکارگارد (Alexander Skargard) در فصل اول بازی می‌کرد، را بازی کند. شبکه HBO در این رابطه اعلام کرده که: “مری لوییز که نگران وضعیت نوه‌هایش بعد از مرگ پسرش است به مانتری می‌رود تا جواب سوال‌هایش را پیدا کند.” این یعنی او قطعا با نیکول کیدمن (Nicole Kidman) که تازه بیوه‌ شده، هم‌بازی می‌شود.

این اولین خبر مهم در رابطه با اعلام بازیگران مورد انتظارترین فصل دوم این درام پر طرفدار است. و همانطور که TV Insider قبلا هم گزارش کرده بود، ریس ویثراسپون (Reese Witherspoon) و نیکول کیدمن بعنوان ستاره‌های اصلی و تهیه کننده‌گان اجرایی در فصل دوم بازی خواهند کرد و آندری آرنولد (Andrea Arnold) کارگردان جدید این فصل خواهد بود. فصل دوم سال ۲۰۱۹ پخش می‌شود و ۷ قسمت است. تمامی قسمت‌ها را دیوید ای. کلی (David E. Kelley)، نوشته و جین-مارک والی (Jean-Marc Vallée) نیز تهیه کننده اجرایی است.

این سریال براساس کتاب پر فروش Big Little Lies نوشته‌ی لیان موریارتی (Liane Moriarty) است.

منبع: TV Insider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.