دیوید مازوز تایید کرد که جوکر در Gotham ظاهر می‌شود

26 January 2018 - 09:47

بر اساس صحبت‌های دیوید مازوز (David Mazouz)، بازیگر نقش بروس وین (Bruce Wayne)، سریال Gotham «گاتهام» از شرکت فاکس به نظر می‌رسد که قصد دارد جوکر (Joker) را در آینده‌ی نزدیک به نمایش بگذارد. برای آگاهی از ادامه‌ی خبر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این سریال، با سرعت زیادی دنبال شد و بسیاری از شخصیت‌های جنایت‌کار «بتمن» را تا کنون از دست داده است. در این سریال شخصیت‌های منفی از قبیل پنگوئن (Penguin)، ریدلر (Riddler)، مستر فریز‌ (Mr. Freeze)، مد هتر (Mad Hatter) و هوگو استرنج (Hugo Strange) را به خود دیده است اما شخصیت تبه‌کار جوکر در آن حضور نداشته است. به هر دلیلی، این مجموعه‌ی تلویزیونی، برنامه‌ای برای معرفی جوکر نداشته است و Jerome (جروم) را به جای آن انتخاب کرده است (شاید او باشد، شاید نباشد). اکنون وقت آن رسیده است که هویت این شخصیت مو قرمز مشخص شود.

این طور به نظر می‌رسد پسری که نقش بتمن را بازی می‌کند، اطمینان دارد که گاتهام، جوکر واقعی را معرفی می‌کند و تاثیرات جروم فراموش نمی‌شوند. در صحبت با Discussing Film، مازوز نه تنها قول داد که جوکر در سریال ظاهر می‌شود، بلکه به نظر می‌رسد که می‌داند این شخصیت چگونه معرفی خواهد شد. مازوز در مورد جروم گفت:

او جوکر نیست،‌ تمام حرف من این است. هویت او الهام بخش جوکر است و راهی است که جوکر را به سریال می‌آورد و این یکی از زیباترین چیزهایی است که تا به حال در گاتهام اتفاق افتاده است.

مازوز به نظر می‌رسد که در مورد ورود جوکر به گاتهام مطمئن است و با توجه به این حرفش که می‌گوید: «یکی از زیباترین اتفاقاتی است که در گاتهام می‌افتد»، احتمالا برای ایفای نقش او نیز برنامه ریزی شده است. جدای از این، همچنین این احتمال وجود دارد که چاشنی طنز نیز به سریال اضافه شود، چرا که این بازیگر به معرفی هارلی کویین (Harley Quinn) در پایان فصل ۳ اشاره کرد و گفت: او در پایان خواهد بود، ما را دنبال کنید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.