دیمین شزل برای اپل سریال می‌سازد

26 January 2018 - 14:04

دیمین شزل (Damien Chazelle) کارگردان فیلم La La Land و برنده اسکار که در حال حاضر با شبکه نتفلیکس برای ساخت درام موزیکال تلوزیونی The Eddy به توافق رسیده، قرار است سریالی به سفارش شرکت اپل بسازد که درام خلاقانه‌ای خواهد بود. برای خواندن جزئیات این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اول از همه باید بگوییم که شزل قرار است هر قسمت از این سریال را بنویسد و کارگردانی کند. تعداد قسمت‌ها و جزئیات مربوط به این درام بدون عنوان هنوز منتشر نشده‌اند.

شزل با تهیه‌کننده‌های فیلم La La Land، جردن هورویتز (Jordan Horowitz) و فرد برگر (Fred Berger) برای ساخت این سریال شرکت اپل مجددا همکاری خواهد داشت. استودیوی Media Rights Capital استودیوی ساخت این سریال است و این اولین پروژه شرکتِ غول تکنولوژی و سازنده آیفون است.

شزل تهیه کننده اجرایی The Eddy است و دو قسمت از این سریالِ محصول IMG را کارگردانی می‌کند. نویسنده انگلیسی، جک تورن (Jack Thorne) این سریال را می‌نویسد. بعد از اکران فیلم لالا لند که موفق شد شش اسکار در بخش‌های بهترین کارگردانی برای شزل و بهترین بازیگر زن برای اما استون (Emma Stone)، به ارمغان آورد، سریال The Eddy کار بعدی شزل است که از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

این درام بدون اسم شزل به جمع پروژه‌های دیگر شرکت اپل پیوسته است. قبلا شاهد کارهای دیگری از این شرکت بوده‌ایم که شامل برنامه صبحگاهی با حضور جنیفر انیستون (Jennifer Aniston) و ریس ویترسپون (Reese Witherspoon)؛ داستان‌های شگفت‌انگیز استیون اسپیلبرگ؛ درام فضایی ران مور (Ron Moore)؛ درام See به نویسندگی استیون نایت و کمدی با بازی کریستن ویگ (Kristen Wiig) بودند. انتظار می‌رود این غول تکنولوژی یک میلیارد دلار برای پروژه‌های در دست ساخت خرج کند. هنوز باید منتظر ماند و دید Apple چطور این پروژه‌ها را مشخص می‌کند.

شزل با WME، Exile Entertainment و هنسن جیکوب‌سون (Hansen Jacobson) کار می‌کند. در بخش فیلم هم مشغول همکاری با نیل آرمسترانگ (Neil Armstrong) در فیلم First Man با بازی ریان گاسلینگ (Ryan Gosling)، کایل چندلر (Kyle Chandler)، جیسون کلارک (Jason Clarke) و جان برنتال (Jon Bernthal) است.

منبع: hollywoodreporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.